ik vind het ook een beetje een loze discussie..iedereen vindt dat we niet in hokjes moeten denken maar ondertussen doen we het toch allemaal (mezelf incluis).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Leuk, ik heb weer voor een geweldige opschudding gezorgd en nu maakt iedereen het belachelijk
Ik probeerde alleen maar een vraag te stellen. Daarbij maak ik gebruik van termen (die in jullie ogen poep zijn) maar ik gebruik ze alleen omdat het korter is dan de muziekstroom te beschrijven.
Boe hoe.
Wie oh wie gaat er trouwens allemaal naar Q-base? En wie weet hoe goed/slecht het te doen is met de auto of dat een bus meer wordt aangeraden.
Thanks voor je uitlegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vind het ook een beetje een loze discussie..iedereen vindt dat we niet in hokjes moeten denken maar ondertussen doen we het toch allemaal (mezelf incluis).
om antwoord te geven op je vraag; als ik je vraag ten minste goed heb begrepen.. Hardbass is niet specifiek gericht op rawstyle..maar wat wel een verschil is met qlimax is dat er bij qlimax een duidelijke opbouw qua stijlen/hardheid in de avond zit (althans in theorie) en die is bij hardbass niet zo duidelijk te herkennen volgens mij. denk dat dat ook veel te maken heeft met het concept waarbij de dj's als teams draaien; misschien dat er hierdoor wat meer variatie in de sets zelf komt..dat weet ik niet.
Ik vind mezelf serieus geen hokjesdenker! Ik luister gewoon muziek en vind het leuk of niet leuk, als ik in een muzikaal-filosofische bui ben wil ik nog wel eens bedenken 'waar the *piep* zou dit nou onder kunnen vallen?* maar dat was hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef de_huig het volgende:
[..]
.iedereen vindt dat we niet in hokjes moeten denken maar ondertussen doen we het toch allemaal (mezelf incluis).
Dat is ook wel waar. SAIFAM is zeker met het TNT-album zeer divers gebleken. Hopelijk kunnen ze dat doorzetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Auto is prima te doen, nooit problemen mee gehad.
[..]
Voor de tussenvorm zat ik meer te denken aan de Saifam groep, Josh&Wesz, AVIO idd, Scope DJ etc.
Die maken gewoon fijne plaatjes zonder dat het meteen blije meuk is of alleen maar bass met duistere stemmen.![]()
Als iemand interesse heeft..quote:01. Toneshifterz - We Are The Future
02. Wildstylez - Music Or Noise?
03. Scope DJ - Twilight
04. Frequencerz - Runnin'
05. The Pitcher - Take Me Higher
06. Williams Syndrome - Limbo
07. Tuneboy - Wackiejacky (Technoboy Remix)
08. Tatanka - Jazzy
09. Gostosa - Never Say Never
10. Geck-o - Dancing Machine (Reversed Banana Edit)
11. Wildstylez - Into The Light
12. Bioweapon - Maximizer
13. Slim Shore - King Of Stage
14. DJ Gius - Nerve
15. Headhunterz - Subsonic
16. Zany - Conceptions
17. Digital Punk & Waverider - Death Scentence
18. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
19. Hardstyle Masterz meets Max Enforcer - The Stage Is Our Home
Doe maar delen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. SAIFAM is zeker met het TNT-album zeer divers gebleken. Hopelijk kunnen ze dat doorzetten.
Scope DJ vind ik eigenlijk iets meer richting de blije kant, maar dat is niet zo'n groot probleem eigenlijk.
Ik hoop wel dat er altijd een soort tussenvorm blijft bestaan. Er moet immers ook een overgang in de stijlen zijn en eventuele opbouw, al merk ik dat dat tegenwoordig bijna niet meer gedaan wordt door de area's splitsen.
Edit: ik heb overigens een mix gemaakt waar ik zelf tevreden over ben.
[..]
Als iemand interesse heeft..
Als je wat om hardcore geeft dan moet je juist niet naar Qlimax gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Thanks voor je uitleg
Dan ben ik toch beter af bij Qlimax, want hardcore
Dat zie je denk ik verkeerd. Al die jongens zijn ok en kan je mee lachen, maar als er dan 1 ding verkeerd gaat in hun ogen (een tjappie die voor Ajax/Feyenoord/PSV is loopt langs) dan knapt er iets en weten ze dat ze met een groep zijn en sterk staan. Dan gaat het mis. Alcohol & Drugs spelen uiteraard een grote rol bij dit soort situaties. Achja laat ze mekaar lekker kapotslaan, zijn we daar ook weer van af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Je hebt er veel mensen rondlopen die zich anders kleden en gedragen dan "wij", maar ik heb er nog nooit last van gehad. En zo lang wij er geen last van hebben, is het toch prima?
Toen ik bij de Pussy Lounge stond, in gesprek geraakt met een aantal van die typische gasten (zoiets wat in dat 'hooligans' filmpje voor kwam), maar eigenlijk was dat gewoon een heel gezellig gesprek. Je moet dat "soort" mensen niet over één kam scheren. Je hebt er een aantal bij die het willen verzieken voor een ander, maar volgens mij is het meerendeel van die mensen er ook maar voor 1 ding: Een gezellig feest!
Hoe zagen ze eruit? Zal ze er meteen op aan sprekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef Levitas het volgende:
[..]
Tik 'm aan ouwe.. Heb die vrouwtjes regelmatig voorbij zien komen, maar elke keer mocht ik ze (die 2 uit stekende "vuisten") niet aantikken
Dit dus....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef mstx het volgende:
Oh en over 'rawstyle'.![]()
Tegenwoordig kun je schijnbaar alleen nog maar kiezen tussen 'blij' (Brennan Heart/Headhunterz/DBSTF) of 'raw' (Crypsis/Adaro/B-Front). Daar tussen lijkt niks meer te zitten.
Samenvatting: wij willen dit:quote:
quote:
Klopt, dat vond ik erg fijn van hem dat ie dat soort platen draaidequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Geck-o had nog een Mash-up van Miss Kidman en nog wat andere tracks gedraaid en een Mash-up van Ruff en een ander nummer. Heb het daarna gevraagd aan hem, maar weet niet meer hoe die heette
Nee, die herken ik uit duizendenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
Klopt, dat vond ik erg fijn van hem dat ie dat soort platen draaideWas het niet sky high die er ook nog in zat?
Dan was dat titan die daar een mash-up van had... ik denk dat dat: Zaza Front - De Grote Dikke Bassplaat was...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee, die herken ik uit duizenden
So true!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dan was dat titan die daar een mash-up van had... ik denk dat dat: Zaza Front - De Grote Dikke Bassplaat was...
ik denk dat die van Geck-O deze is: VA - My Bigger Miss Kidman On A Better Warptool (Geck-o Mashup)
Ja! Ik vraag me gewoon af waarom zo'n nummers niet meer gemaakt worden. Ik snap dat gewoon nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Samenvatting: wij willen dit:
Gehehe, PM maar wat ideetjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nou hoor ik jullie al zeggen: doe er dan wat aan. Ja dat wil ik graag doen, alleen al om het gemiddelde wat omhoog te halenIk heb wel wat leuke ideetjes in mijn hoofd zitten maar ben bang dat ik het niet mooi op papier in een DAW kan krijgen en het nog kutter klinkt dan wat ik juist verafschuw.
Zo van: tududuudu, bambambambam, lallala snappie? is niet echt in woorden te beschrijven dus, zit gewoon in m'n hoofdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Gehehe, PM maar wat ideetjes
Met kutkicks eronderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zaza Front - De Grote Dikke Bassplaat = die mash-up met sky high,big fat bass, orgasmo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |