ja daarom zijn wij er ook niet geweest, stond steeds een rij buiten toen we er gingen kijken. maar ik begreep dat ie dit jaar groter is?quote:
Zou mooi zijn, der stond vorig jaar trouwens een dronken mafkees stiekem te fappenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja daarom zijn wij er ook niet geweest, stond steeds een rij buiten toen we er gingen kijken. maar ik begreep dat ie dit jaar groter is?
kan ik me wel voorstellen als ik die dame in de op ziequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Class het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, der stond vorig jaar trouwens een dronken mafkees stiekem te fappen
Als ik de tittytwister tweets moet geloven komen er 2-3 strippers uit NY langs:oquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:29 schreef bulbjes het volgende:
Dit jaar alleen geen dansende meisjes geloof ik he?
Rot op joh, dat is 80% van die tentquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:29 schreef bulbjes het volgende:
Dit jaar alleen geen dansende meisjes geloof ik he?
Vorig jaar kwamen ze ook uit NYquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Als ik de tittytwister tweets moet geloven komen er 2-3 strippers uit NY langs:o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |