Nee ik zou geeneens naar het Luzac willen. Doe zelf nu 5-6 vwo in 1 jaar, Zodat ik mn vwo alsnog in 6 jaar haal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef Id_do_her het volgende:
TS baalt dat hij niet naar het Luzac mag.
Vrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:56 schreef coban het volgende:
Van zoveel geld kan ik beter opleidingloos zijn en winkelen
Je mag best jaloers zijn hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:55 schreef Thederminator het volgende:
[..]
Nee ik zou geeneens naar het Luzac willen. Doe zelf nu 5-6 vwo in 1 jaar, Zodat ik mn vwo alsnog in 6 jaar haal.
Daarna rechten, bij het corps en niemand die een neuk geeftquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:56 schreef themole het volgende:
Bij Luzac verdien je geen diploma, je koopt hem.
Vavo moet je moeite doen, dat kunnen die kinderen niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef Argo het volgende:
Kunnen ze niet gewoon naar de Vavo? Je kan je laten uitbesteden via school als je nog geen 18 bent. Als je wel 18 bent kan je gewoon naar de vavo.
Best jammer ik ga nu de vavo doen omdat ik me toch wat omhoog wil werken. Ik hoop dat het mij goed afgaat! Maar het word gewoon goed mijn best doen! Maar jammer ik heb ook nooit veel gedaan dat komt ook mede door vele gebeurtenissen. Maar je zou denken dat als ze zo graag hun havo willen ze toch wel moeite willen doen. Maja dan zijn die ouders ook gewoon zo dom als een stoeptegel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef themole het volgende:
[..]
Vavo moet je moeite doen, dat kunnen die kinderen niet.
Ik word uitbesteed door mijn school maar Vavo is zwaarder dan een normale middelbare school dus dat zou je al helemaal niet halen dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef Argo het volgende:
Kunnen ze niet gewoon naar de Vavo? Je kan je laten uitbesteden via school als je nog geen 18 bent. Als je wel 18 bent kan je gewoon naar de vavo.
Aha ja dat klopt. Ik kijk er zelf wel naar uit om te beginnen! Is het ook anders dan middelbaar? Ik hoop dat je wat volwassener behandeld word, en het echt werken is in de les. Niet 1 uur lang uitleg over iets omdat mensen niet opletten en zeggen dat ze het niet snappen. Daar had ik op mijn school zon hekel aan, mensen die de les binnenkomen roepen dat ze geen zin hebben, en dan de leraar iets 1 uur lang laten uitleggen zodat ze niet hoeven te werken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef Thederminator het volgende:
[..]
Ik word uitbesteed door mijn school maar Vavo is zwaarder dan een normale middelbare school dus dat zou je al helemaal niet halen dan.
En waarom lukte het jou daar wel en in gewoon onderwijs niet? En waarom zou Ts jaloers zijn, bij ts loopt alles goed... Hij heeft het niet nodig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef DuTank het volgende:
TS is jaloers dat zij wel money hebben
Luzac heeft bij mij wel gewerkt, want ik was ook zo'n luie flikker en toen op Luzac erg gemotiveerd. Het hele jaar 1 onvoldoende (5,3).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |