quote:
nee, ik zie er niet zo uitquote:
nietus, ben niet bruinquote:
Maar wel karamel van binnen!quote:
zeg jijquote:
hee lekker dingquote:
nou zeg......quote:
Lekker is niet in kilo's uit te drukken maar in uiterlijkquote:
dat bepaal ik zelf wel ja!quote:
Ik wist niet dat je boos werd....quote:
vrouwen en gewicht.....quote:
ja, je hebt van die mensen...quote:
ik word toch niet boos op jouquote:
Ze hebben Boobs, maar ze kunnen zeuren over de gekste dingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je hebt van die mensen...
[..]
ik word toch niet boos op jou
stom eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze hebben Boobs, maar ze kunnen zeuren over de gekste dingen
hebt er niks aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
zin om straks naar paul elstak te gaan ja, maar dat zit er helaas niet in..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes! Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zin om straks naar paul elstak te gaan ja, maar dat zit er helaas niet in..
vanavond zou zijn op de inkom, dus waarschijnlijk toch alleen maar blije kudtmuziekquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes! Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
BAASquote:
en toen was er weer koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |