Hier was het ook echt even van Hey wat is het donker buiten.. Lijkt wel avond..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef Lutte het volgende:
Is het daar ook zo donker? We hebben de lamp aan hier..
Wuut!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier was het ook echt even van Hey wat is het donker buiten.. Lijkt wel avond..
[ afbeelding ]
En zo zag het tunneltje voor voetgangers fietsers bij het station er uit.. Zo rond 13.30
Gezellig!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
Hallo, iedereen.Ik ben nieuw in dit topic, maar ik zoek een leuk topic om in te posten, dus ik dacht dat ik het hier maar probeer.
Prachtig nummerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Toxor het volgende:
Wat een voortreffelijk nummertje is dat hé.
Ikke ook dat T-shirt willen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef Toxor het volgende:
[..]
Goed he. Gejat van een t-shirt wat ik heb.
Ik ben een jongen, alleen het staat fout genoteerd in mijn profielquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Toxor het volgende:
http://www.threadless.com(...)tab,guys/style,shirt
Hij is wel voor jongetjes hoor!
Heb ik even pech, ik maar zo me best doen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een jongen, alleen het staat fout genoteerd in mijn profiel
Je was bijna binnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef Toxor het volgende:
[..]
Heb ik even pech, ik maar zo me best doen!
Eigenlijk is FOK! een heel groot forum voor mensen die geen reet te doen hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef Toxor het volgende:
Waarom zijn wij de enige die geen reet te doen hebben? Dit is toch FOK!?
Goedemorgen sunshinequote:
Deesquote:
jah gelukkig wel, en jij ?quote:
Een beetje kort... (voor mij doen dan) maar op zich wel lekker!quote:
sorry, zal je vannacht met rust latenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Een beetje kort... (voor mij doen dan) maar op zich wel lekker!
Grapjasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, zal je vannacht met rust laten
quote:
dank uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |