Voor de standaarden van een scholier is dit ongelooflijk druk hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht maar tot je studeert en werkt
Ik lig nog op mn bed zelfsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
kom jij nu pas je bed uit?
ga eens heel gauw aan de slag jij
Ja maar dan ben je niet naast je colleges nog zo'n 20 uur bezig met school. En dan nog een sociaal leven erbij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor de standaarden van een scholier is dit ongelooflijk druk hoor
en wat hebben wij daar aan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
Als julie nou allemaal 20 euro ofzo doneren heb ik weer geld voor treinkaartjes
pfff, slaapkopquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lig nog op mn bed zelfsBen wel al een tijdje wakker.
Geen idee, maar dat zorgt er sowieso wel voor dat ik 9 dagen niet kan FOK!ken dus dan hebben jullie geen last van mijquote:
sinds wanneer kost een treinkaartje 120 euro?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
Als julie nou allemaal 20 euro ofzo doneren heb ik weer geld voor treinkaartjes
Ik ga het gewoon net zo doen als een vriend van mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je niet naast je colleges nog zo'n 20 uur bezig met school. En dan nog een sociaal leven erbij.
en wordt het een jongen of een meisje ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zorgt er sowieso wel voor dat ik 9 maanden niet kan FOK!ken dus dan hebben jullie geen last van mij
9 treinkaartjes. Voor 15 euro kan je het hele land door voor een dag lang met een albert heijn/blokker/etos kaartjequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinds wanneer kost een treinkaartje 120 euro?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon net zo doen als een vriend van mij![]()
Die is nu 28 en heeft 3 jaar wiskunde studie afgerond in 6 jaar![]()
Gewoon tussendoor heel veel reizen enzo
Ik lag ook pas om 5 uur ofzo.quote:
Ja joh lekker, dan kan je niet eens meer reizen omdat je constant aan het werk bent omdat je geen stufi krijgt omdat je te lang over je studie doetquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon net zo doen als een vriend van mij![]()
Die is nu 28 en heeft 3 jaar wiskunde studie afgerond in 6 jaar![]()
Gewoon tussendoor heel veel reizen enzo
Studieschuld lost hij later wel opquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lag ook pas om 5 uur ofzo.
[..]
Ja joh lekker, dan kan je niet eens meer reizen omdat je constant aan het werk bent omdat je geen stufi krijgt omdat je te lang over je studie doet
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom werken als je ook kan genieten?
Yeah right.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Studieschuld lost hij later wel op
Als jij je adres even stuurt in de herfstvakantiequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:17 schreef tdrone het volgende:
Hey HT als je dan naar belgie gaat kom je beter hier langs!
zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als jij je adres even stuurt in de herfstvakantie
onze regio is volgens mij de enige waar het nu ruk weer is..quote:
hoi Gianniquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onze regio is volgens mij de enige waar het nu ruk weer is..
weekend was prima uit te houden aan de maasplassen en op de bierfeesten..quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi Gianni
ze moeten ook altijd ons hebben
ik ben niet op de bierfeesten geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekend was prima uit te houden aan de maasplassen en op de bierfeesten..
ik ben alleen vrijdag avond en zondag avond daar geweest.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben niet op de bierfeesten geweestwas het gezellig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |