*meldtquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef tdrone het volgende:
ik wil jullie wel eens meeten tenzij jullie enge mannen zijn van 50+
Ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen
[..]
Ik heb een druk leven
Je weet van mij in ieder geval dat ik geen man ben van 50+quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef tdrone het volgende:
ik wil jullie wel eens meeten tenzij jullie enge mannen zijn van 50+
Ik!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef lipjes het volgende:
ik ben kapot mensen
wie neemt ff mijn werk over
hoi lipjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef lipjes het volgende:
ik ben kapot mensen
wie neemt ff mijn werk over
en jij wilt liever in NBT haar lichaam zitten hequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar jij zit vertopt in een vrouwenlichaam
een shemale van 50+ danquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Je weet van mij in ieder geval dat ik geen man ben van 50+
Dankuquote:
heerlijk heerlijk, kreeg zelfs nog complimentjes van een andere leerling en de instructeurquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi lipjes![]()
hoe waren je motorrijlessen?
Jij bent minderjarig, jij kan niet druk zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Je weet van mij in ieder geval dat ik geen man ben van 50+
niet meer!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar jij zit vertopt in een vrouwenlichaam
Pardonquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
en jij wilt liever in NBT haar lichaam zitten he
Druk met sociolizen... Ik moet deze vakantie nog naar Rotterdam, Utrecht, Leeuwarden, een klein dorpje in Friesland, Groningen en nog een plaats maar die ben ik vergetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent minderjarig, jij kan niet druk zijn.
Vrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen
[..]
Ik heb een druk leven
Denk het wel, want voel nog niks!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik denk dat ik er niet ver naast zit
[..]
Eet ze
Ohja, en ik moet ook nog een keer naar de bioscoop. En een keer liften naar België, en daar zonder geld 3 dagen overleven door goedheid van de mens, en dan weer terug gaan. Dat was een weddenschap, maar die ga ik in de herfstvakantie doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Druk met sociolizen... Ik moet deze vakantie nog naar Rotterdam, Utrecht, Leeuwarden, een klein dorpje in Friesland, Groningen en nog een plaats maar die ben ik vergeten![]()
Dus dat zijn al 9 dagen die bezet zijn want sommige dagen blijf ik slapen
Leeuwarden is een klein dorpje in Friesland tochquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Druk met sociolizen... Ik moet deze vakantie nog naar Rotterdam, Utrecht, Leeuwarden, een klein dorpje in Friesland, Groningen en nog een plaats maar die ben ik vergeten![]()
Dus dat zijn al 9 dagen die bezet zijn want sommige dagen blijf ik slapen
DWquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leeuwarden is een klein dorpje in Friesland toch
Dat is niet druk. Ik heb het drukker.
Voor mij is dat druk, en ik moet ook nog het geld verdienen dat is in totaal ook nog (9*15-40) 95 euro wat ik nodig heb daarvoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leeuwarden is een klein dorpje in Friesland toch
Dat is niet druk. Ik heb het drukker.
Lekkere lipjesquote:
kom jij nu pas je bed uit?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekkere lipjes
Ik ga zo maar even ontbijten denk ik.
Wacht maar tot je studeert en werktquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor mij is dat druk, en ik moet ook nog het geld verdienen dat is in totaal ook nog (9*15-40) 95 euro wat ik nodig heb daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |