Zwemmen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef NBT het volgende:
Eindhoven meet it is.... in de tongelreep meteen maar doen?
Limburg wist ik. Ik wist niet dat Eindhoven dichterbij is, want mijn topografie is heel slechtquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik woon in limburg dus eindhoven is dichterbij
quote:
Amsterdam is neit leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, dat is voor mij ook wel een paar uur treinen, maar het is wel een toffe stad!
Wees blij dat je niet naar maastricht hoeft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:44 schreef honkeytonk het volgende:
Eindhoven?![]()
Da's bijna 3 uur voor mij
Klopt. Hè. Bah. Limburg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet naar maastricht hoeft.
quote:
Maastricht is wel een heel mooie stad hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet naar maastricht hoeft.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
Maastricht is wel een heel mooie stad hoor
Maar klopt, Maastricht is mooi. Maar het is ontzettend ver weg, als ik erheen wil ben ik ook al 2 uur onderweg ofzo, en ik kom uit de buurt van Nijmegen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LimburgMaastricht
Shoppen in Maastricht
![]()
![]()
![]()
![]()
Zachte g het is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Komt echt iedereen hier uit het zuiden?
Praten jullie dan ook allemaal met een zachte g![]()
Ik ben bang
Ik kom niet uit Limburg, de rest van de familie wel, dus ben wel soort van Limburgs opgevoedquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben bang
Ik kom eigenlijk uit het Noorden. maar ik kan wel met een zachte g gaan praten als je dat wilt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben bang
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef honkeytonk het volgende:
Wie't kleine niet eert, koopt geen pony maar'n peard
Gewoon accentloos praten, is veel beter. Hoewel ik wel alles af kan knauwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan kom ik daar aan met mijn boer'n accent en dan moet iedereen lachen
quote:
ach het limburgs accent is ook niet alles..quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan kom ik daar aan met mijn boer'n accent en dan moet iedereen lachen
M kom jij ook op de meet in Eindhoven?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De aanspraak van mensen met een zachte g
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach het limburgs accent is ook niet alles..
Maar bij vrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach het limburgs accent is ook niet alles..
WWW ???quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M kom jij ook op de meet in Eindhoven?
Bij mannenquote:
Op zijn vroegst halverwege oktober. Heb nog heel wat dingen tussendoor geplandquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef honkeytonk het volgende:
Is er al een datum voor de meet? Ik heb namelijk al een paar meets door het hele land staan buiten FOK! omMet mensen van vakantie etc...
neee, vrouwenquote:
Ooh, okéquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op zijn vroegst halverwege oktober. Heb nog heel wat dingen tussendoor gepland
Mannenquote:
Ik heb een druk levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |