En wie heb jij het meest gemeet?quote:
Ik heb donderdag de ouders van een FOK!ker gemeetquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef tdrone het volgende:
en eigenlijk moet ik eens met gianni meeten we wonen denk ik 8 kilometer van elkaar
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb donderdag de ouders van een FOK!ker gemeet
misschien moet je het andersom gaan doen NBT... zeggen dat je niet komt en gewoon komenquote:
Hahaha ja dat lijkt me een beter planquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien moet je het andersom gaan doen NBT... zeggen dat je niet komt en gewoon komen
geen idee... ik heb nog geen meets gepland staanquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha ja dat lijkt me een beter plandus wanneer is er een meet waar ik niet heen ga?
Daar wil ik ook mee meeten!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
toch 2 keer meer dan mij
ik heb met engine10 gemeet
Hmm, Ezechielk of Alexxxxxxx denk ik. Maar ja, met Ez heb ik een relatie gehad, en Alex is een van mijn beste vrienden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wie heb jij het meest gemeet?
Zo'n antwoord verwachtte ik alquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar wil ik ook mee meeten!
[..]
Hmm, Ezechielk of Alexxxxxxx denk ik. Maar ja, met Ez heb ik een relatie gehad, en Alex is een van mijn beste vrienden.
of we komen daarheenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef tdrone het volgende:
nadeel is dat ik in een uithoek woon dus als er een meet is moet ik heel ver reizen
Hoezo?quote:
In Den Bosch/Eindhoven meeten, is voor iedereen nog bereikbaar, inclusief jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef tdrone het volgende:
nadeel is dat ik in een uithoek woon dus als er een meet is moet ik heel ver reizen
Weet je hoe ver dat is?quote:
Ich auchquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:37 schreef Lutte het volgende:
Als er een meet in Den Bosch of Eindhoven is ga ik mijn best doen
Kom naar Den Bosch/Eindhoven? (wat is dichterbij voor jou?quote:
ik woon in limburg dus eindhoven is dichterbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom naar Den Bosch/Eindhoven? (wat is dichterbij voor jou?)
Hihi Limburgquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef tdrone het volgende:
eigenlijk moet ik dat niet op fok zeggen want dan gaat iedereen me bashen
Ja dat is lekker dichtbij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |