Het is toch niet erg dat het nu onder jouw naam staat? We zorgen ervoor dat het gelinked wordt met het oude topic, zodat anderen kunnen zien dat jij het niet georganiseerd hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:52 schreef MissyA het volgende:
hee lithia topic was vol dus nu stond er open een nieuw topic, maar ik zei net dat ik niet kwam en mishu heeft dit geopend maar nu staat het onder mijn naam kan ik dat nog verandere?
Ok nee maakt ook niet uit maar zeg net dat ik niet kom dus dat staat zo raar, maar vind het verder best, moet mishu maar bekijkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is toch niet erg dat het nu onder jouw naam staat? We zorgen ervoor dat het gelinked wordt met het oude topic, zodat anderen kunnen zien dat jij het niet georganiseerd hebt.
Of Mishu maakt een nieuw topic.
Komt wel goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:56 schreef MissyA het volgende:
[..]
Ok nee maakt ook niet uit maar zeg net dat ik niet kom dus dat staat zo raar, maar vind het verder best, moet mishu maar bekijken
Bij de ingang van het Vondelpark bij mooi weer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Komt er nog een adres van het cafe of verzamelplaats?
Oh dat moet dan wel lukken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Bij de ingang van het Vondelpark bij mooi weer.
Bij de ingang van het Anne Frank Huis bij slecht weer.
Om 14:00 uur.
Je weet wat je nu voor reacties kan verwachten he.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Moet ik iemand pijpen om op de misschien lijst te komen ofzo?
MissyA...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Moet ik iemand pijpen om op de misschien lijst te komen ofzo?
Deventer was het toch ? Ik kom daar langs met de trein ( als ik het goed heb )quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef Woussie1987 het volgende:
Degene die uit Twente kwam, ja ik ga ook wel met de trein. Misschien kunnen we elkaar treffen?
Verder moeten er nog wat meer vrouwen erbij aansluiten
Voorspelbaarheid ftwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je weet wat je nu voor reacties kan verwachten he.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:13 schreef kedge het volgende:
[..]
MissyA...
Ze bedoeld het goed om een vervolg topic te openen, maar update het niet
Kunnen de admins niet ff missyA helpen het topic up2date te houden. ( of Mishu weer als TS neerzetten, indien dat mogelijk is )
Graag Mishu weer als ts als dat mogelijk is want ik geen idee wat ik aan het doen ben![]()
[..]
Deventer was het toch ? Ik kom daar langs met de trein ( als ik het goed heb )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |