Ik zal wel even een berichtje plaatsen in het oude topic met een verwijzing naar dit topic voor als dit topic niet automatisch in hun active-topic-lijst staat.quote:
Je moet eens weten wat ik heb moeten doen om 2 keer op de lijst te komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Moet ik iemand pijpen om op de misschien lijst te komen ofzo?
Nou ik dacht dat ik dan mensen die wel of niet komen moet veranderenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zal wel even een berichtje plaatsen in het oude topic met een verwijzing naar dit topic voor als dit topic niet automatisch in hun active-topic-lijst staat.
Wat moet je updaten dan?
Oke. Zo lang je zelf de OP nog kunt aanpassen mag je dat zelf doen in overleg met de users die erbij gezet willen worden etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:01 schreef MissyA het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat ik dan mensen die wel of niet komen moet veranderen
Nou liever niet want ik kom toch niet, weet niet hoe het moet, en ben er niet zo vaakquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oke. Zo lang je zelf de OP nog kunt aanpassen mag je dat zelf doen in overleg met de users die erbij gezet willen worden etc.
Als het niet meer lukt (omdat je zoiets een beperkte tijd kunt doen), mag je mij aan m'n haren trekken.
Naarmate de meet datum dichterbij komt, des te stiller het topic wordtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij heeft MissyA hem geopend en besloten vervolgens niet te komen. En toen wilde ze hem niet updaten ofzo en toen is hij in vergetelheid geraakt. Maar hij geldt nog steeds!
Omdat het lekker isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef kedge het volgende:
Waarom veel knoflook ? Wil je de mannen op afstand houden ?
Ik wilde het liever niet omdat ik bij nader inzien toch niet kon komen. En daarom wilde ik liever niet updaten, maar ja ik heb hem geopendquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij heeft MissyA hem geopend en besloten vervolgens niet te komen. En toen wilde ze hem niet updaten ofzo en toen is hij in vergetelheid geraakt. Maar hij geldt nog steeds!
Ok dan weet ik dat ook weer tnxquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef Crutch het volgende:
Oh, je hoeft het niet in de gaten te houden hoor.
Een ieder die op de lijst wil of er vanaf wil mag het bij mij aangeven of omschrijven in een TR.
Totdat iemand anders een nieuw deel opent.
Zoals je hebt kunnen lezen kun je dat via tr duidelijk makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:26 schreef Northside het volgende:
Ik sta er dus nog steeds dubbel in. Er is maar 1 Northside en hij komt misschien. Wie die Northside bij zeker is weet ik dus ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |