Prima, flink uitgeslapen en even voetbal gekeken. Daarna gebarbequed en gechilled bij vrienden, bedankt voor de interesse.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar mijn dag was lekker rustig. Kon mooi even uitzieken en nu klaar voor een nieuwe week.
Hoe was jouw dag?
Beetje zwaar, is van Egyptisch Marmerquote:
Jim.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog steeds Brian [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter stopt die met zo tof te doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb FOK! een aantal dagen niet gevolgd, praat me bij!?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je was ons dus gewoon vergetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef SpermaDonor het volgende:
I
[..]
Inderdaad, maar omdat ik via settings een hele reeks uit mijn zichtveld heb gedaan wist ik niet meer dat dat forum er was
Dit is niet iets van de afgelopen dagen. Er zijn menig nachtbagger adoratietopics geweest voor deze man. Maanden geleden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:13 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb FOK! een aantal dagen niet gevolgd, praat me bij!?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar natuurlijk kan dat [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
Nick en Simon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is niet iets van de afgelopen dagen. Er zijn menig nachtbagger adoratietopics geweest voor deze man. Maanden geleden.
[ afbeelding ]
Ok okquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is niet iets van de afgelopen dagen. Er zijn menig nachtbagger adoratietopics geweest voor deze man. Maanden geleden.
[ afbeelding ]
Hoe kan ik het goed maken?quote:
Kut, kut Pitbull, kut Marc Anthony, kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |