quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vroeger op de Gameboy een NBA spelletje, waar volgens mij Danny Ainge inzat.
Basketbal is dus mijn gok.
Schaken.quote:
of Tennisserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag je niet meer antwoorden volgens de ongeschreven wet van dit topic
Honkbalquote:
Jaquote:
Bent Schmid Hansen zei je ook weinig. Of was dat een andere PSVer ?quote:Op maandag 5 september 2011 13:13 schreef Bos81 het volgende:
Ja zou schandalig zijn als ik hem als PSV-supporter niet zou kennen
Dat was iemand anders, natuurlijk ken ik Zoef..quote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bent Schmid Hansen zei je ook weinig. Of was dat een andere PSVer ?
Plaats jij er één Bossie ?
Ze hadden er toen steeds een item over. Daardoor wist ik hetquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:50 schreef Bos81 het volgende:
Dat is wel goed.
Enorme dame. Wilfried de Jong had een foto van haar hangen in de studio bij het programma Holland Sport.
quote:
Jacques Rogge zit in de voetballerij.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jacques Rogge zit in de voetballerij.
Als die Z in z'n achternaam een C moet zijn dan is (was) het een voetballer.quote:
Belgisch medicus | Belgisch olympisch deelnemer | Belgisch rugbyspeler | Belgisch sportbestuurder |quote:
Welke Olympische sport ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:20 schreef Pugg het volgende:
[..]
Belgisch medicus | Belgisch olympisch deelnemer | Belgisch rugbyspeler | Belgisch sportbestuurder |
Nog niet goed?
springen is goedquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:43 schreef tong80 het volgende:
Paardensport. Dacht springen. Kan ook eventing zijn.
Motorracerquote:
WTF zijn budosporten?quote:
Ok, dat is dus niet goed.quote:
Dan is het inderdaad de voetballer.quote:
Formule 1 en later Indycarquote:
Bokser.quote:
Geen bokserquote:
neequote:Op maandag 12 september 2011 17:41 schreef chufi het volgende:
Ligt op het puntje van mn tong........ tennis?
quote:
Voor welk land bokste hij dan ?quote:
Mogen we niet of topic gaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
Gaan we vragen uurtje doen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lennox_Lewis
Hardloper?quote:
Rolstoeltennis voor verlamden?quote:
quote:
Juist hij was een tenniserquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 11:14 schreef tong80 het volgende:
800 meter loopster. Viel ze niet vlak voor de start flauw op een WK. Stond nog in de Playboy.
Wel toeval dat je haar noemt, wordt vandaag gewoon wereldkampioene tijdrit..quote:
Ja daar dacht ik ook nog aan vandaag , puur toevalquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel toeval dat je haar noemt, wordt vandaag gewoon wereldkampioene tijdrit..
Het grappige is is dat ie tegenwoordig advocaat is. Uiterlijk zegt dus niet allesquote:
Judokaquote:Op donderdag 22 september 2011 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het grappige is is dat ie tegenwoordig advocaat is. Uiterlijk zegt dus niet alles
Kaminaga
Pitcher, Honkballer dus.quote:
Ja, weet je soms ook welk onderdeel?quote:
jazeker , de eerste echte lord of the ringsquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja, weet je soms ook welk onderdeel?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:00 schreef Pugg het volgende:
elke hint lost het op
individuele sport (eigenlijk wel ja)
quote:
Ja de blinde fietser bij Jeroen Straathof achterop.quote:
Juistquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
Straathof is de eerste sporter die deelnemer was bij drie verschillende soorten Olympische spelen (Zomer, Winter, Para)
En toch ook nog steeds de enige?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
Straathof is de eerste sporter die deelnemer was bij drie verschillende soorten Olympische spelen (Zomer, Winter, Para)
Er is leven buiten fok hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef fanneke het volgende:
Tris Speaker binnen 6 minuten geraden.
Rafer Johnson binnen het half uur.
Petje af, we hebben een groot sport kenner onder ons.
Google is his best friendquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef fanneke het volgende:
Tris Speaker binnen 6 minuten geraden.
Rafer Johnson binnen het half uur.
Petje af, we hebben een groot sportkener onder ons.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:35 schreef fanneke het volgende:
Heb werkelijk geen enkel idee. Hintje misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |