daar heb ik gelukkig geen last van....als je voor 1 september 2012 gewoon je bachelor afrond = geen boete. En dan binnen twee jaar je master is wederom geen boete.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dan ben je volgens maxime verhagen een luie hond en hoor je beboet te worden ondanks dat hij zelf er 11 jaar over deed.
voor duo in principe niet. Ik kan dan wel een verzoek indienen om 3 jaar van de prestatiebeurs te laten omzetten in gift, maar een verzoek kan natuurlijk ook afgewezen worden dus ik houd me gewoon aan binnen tien jaar volledig bachelor + master afstuderen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
Geldt je bachelor sowieso niet al als diploma?
Niet waarquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:28 schreef Arriviste het volgende:
Je hoeft pas te beginnen met aflossen als je werk hebt....
als je je diploma binnen 10 jaar haalt valt er niets af te lossen, want dan wordt het een gift.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:14 schreef Arriviste het volgende:
Naar mijn weten ben je pas verplicht tot het aflossen van je studieschuld als je een baan hebt, nadat jij je diploma hebt behaald binnen die 10 jaar.
Ik weet niet hoe het zit als je geen diploma haalt.
Alleen je stufi, je studieschuld niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
als je je diploma binnen 10 jaar haalt valt er niets af te lossen, want dan wordt het een gift.
??? wat is dan het verschil?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Alleen je stufi, je studieschuld niet.
Studieschuld is het geld dat je naast je prestatiebeurs(+ evt. aanvullende beuars) hebt geleend.quote:
oke dat heb ik dus niet...ik versta onder studieschuld gewoon de schuld die er staat aan de hand van voorlopige lening en voorlopige lening reisrecht....quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:11 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Studieschuld is het geld dat je naast je prestatiebeurs(+ evt. aanvullende beuars) hebt geleend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:50 schreef gohan16 het volgende:
Druk maken om 13.000maar dan wordt die 35000 dus een gift?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kom je aan 35000??? ik kom met dezelfde tijd op maar 13000....quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef gohan16 het volgende:
Gelukkig wel ja. Ook In 04 begonnen. Wel 6 jaar studie gehad en 1 jaar 0-lening met Ov.
6 jaar stufi voor geneeskunde ipv 4 jaar voor rechten, grootendeels uitwonend en aanvullende beurs. Dat zal het verschil wel verklaren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoe kom je aan 35000??? ik kom met dezelfde tijd op maar 13000....
maar jij hebt het goed gedaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:40 schreef gohan16 het volgende:
[..]
6 jaar stufi voor geneeskunde ipv 4 jaar voor rechten, grootendeels uitwonend en aanvullende beurs. Dat zal het verschil wel verklaren.
Ik ga morgen wel gewoon langs...ben benieuwd wat ze daar zeggen....quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:00 schreef gohan16 het volgende:
Als jij je diploma haalt voor 1-9-14 wordt je prestatiebeurs+Ov omgezet in een gift. Ik weer niet veel van de aanloop en aflosfase.
Dan ben je het voorbeeld van iemand die beter niet had kunnen gaan studeren...........quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:08 schreef sanasoufi het volgende:
Dus de vraag is: Wat als je na 7 jaar nog niet klaar bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |