Ik ga lekker zo naar een restaurant in R'dam!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
Yes! Ik heb de vulling gemaakt nu even afkoelen
En dit keer hopelijk niet laten aanfikken.
Ik bied je een paar turkse lessen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar is dit topic naartoe gegaan? Ik zie alleen maar woorden die ik niet snap
haha wou net iest vergelijkbaars zeggen, welk reastaurant ga je trouwens ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:31 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik bied je een paar turkse lessen!
¤450, het is echt fantastisch!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:31 schreef detandenfee het volgende:
[..]
haha wou net iest vergelijkbaars zeggen, welk reastaurant ga je trouwens ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef geen Turksquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:31 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik bied je een paar turkse lessen!
¤450, het is echt fantastisch!
uit de tientallen topics van de zoektocht naar sociosaus, kom jij in dat ene topic waar de ts het geen ene !@#$ kan schelen waar sociosaus is. natuurlijk wil ik niet dat hem iets slechts is overkomen ofzo, niet op zo'n manier.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:33 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]dat is geheim!
in noord, op de zwartjanstraat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just when I thought I was out... they pull me back in.
Het is Socios.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:33 schreef detandenfee het volgende:
[..]
uit de tientallen topics van de zoektocht naar sociosaus, kom jij in dat ene topic waar de ts het geen ene !@#$ kan schelen waar sociosaus is. natuurlijk wil ik niet dat hem iets slechts is overkomen ofzo, niet op zo'n manier.
Oke, veel plezierquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoef geen TurksAls ik aids wil, ga ik wel naar de hoeren.
Ja!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:34 schreef detandenfee het volgende:
[..]
in noord, op de zwartjanstraat ?
Damn gebruik hoofdletters man!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:38 schreef detandenfee het volgende:
hahah ligt eraan, heb je lang krullend haar en /blauwe/groene/grijze ogen ?hahah neejoh, wou gewoon ff weten, wel leuk restaurant, maar niet meer zoals vroeger, vroeger was die makkelijk 20x beter. laatst 2 weken geleden ongeveer iskender gehaald daar, was niet echt speciaal. niet dat het vies was ofzo maar vroeger ongeveer 5 a 6 jaar geleden was ik daar vaste klant, toen was het echt lekker daar.
tamam tesekuler, vatandasquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:43 schreef detandenfee het volgende:
kost te veel tijd hoofdleteers enzo. ik ben toch niet op werk of school, ik wil snel alles van me aftypen. in ieder geval veel plezier en eet smakelijk alvast
Hahaha tuuurlijk. Alles wat ik maak is net vergif. Ik zal een slechte vrouw worden later hehequote:Op zondag 21 augustus 2011 19:18 schreef muhahaha het volgende:
Ah, klinkt lekker
Coban kom je ook een keer heerlijk Turks voor me koken?
Niceee! Maar daar hebben ze vast geen lekkere cobanbroodjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik ga lekker zo naar een restaurant in R'dam!
Lekker met me homeboys JWZ!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoef geen TurksAls ik aids wil, ga ik wel naar de hoeren.
Veel oefenen en wat zweepslagen doen wonderenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha tuuurlijk. Alles wat ik maak is net vergif. Ik zal een slechte vrouw worden later hehe.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel oefenen en wat zweepslagen doen wonderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |