Van mij wel, ik geef je een 6.2 omdat je een Turk bent.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik krijg geen cijfer van fuck! voor me schriftelijk nederlands taalgebruik toch, of wel ?
[..]
2de keer ik ben geen ament
het is FOK!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef detandenfee het volgende:
[..]
nog een hooggestuurde opgeliede professor van fuck! je begrijpt wat ik schrijf en bedoel toch. dat soort dingen heb je dan echt geen leven ?
wat bedoel je met opgeliede ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef detandenfee het volgende:
[..]
nog een hooggestuurde opgeliede professor van fuck! je begrijpt wat ik schrijf en bedoel toch. dat soort dingen heb je dan echt geen leven ?
hij is gewoon goed geleit eeej maattttiiieeejquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:27 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
wat bedoel je met opgeliede ?
Ik denk dat de admins etc het niet bepaald waarderen als met de naam van deze site spot.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:24 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik niks aan vind, ik noem alleen de dingen waar ik me aan erger, daarnaast zie ik ook wel goede topics verschijnen die ik meelees, daaorm ben ik op fuck!
opgeleide bedoelde ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:27 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
wat bedoel je met opgeliede ?
vergeten dat fuck! van je vader was, hij zal wel boos op je worden als het niet beschermtquote:
ok, heeft je pa een snor?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef detandenfee het volgende:
[..]
opgeleide bedoelde ik
[..]
vergeten dat fuck! van je vader was, hij zal wel boos op je worden als het niet beschermt
waarom ? laten we zeggen jij het ali, maar op straat noeme mensen jou coban. dan heeft die fuck!ker beatrix daar toch ook niks op te zeggenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ik denk dat de admins etc het niet bepaald waarderen als met de naam van deze site spot.
ga je serieus onze lieve koningin erbij bertrekken, kampert.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:29 schreef detandenfee het volgende:
[..]
waarom ? laten we zeggen jij het ali, maar op straat noeme mensen jou coban. dan heeft die fuck!ker beatrix daar toch ook niks op te zeggen
ja 2 stuks maar liefts, 1tje bove ze linkeroog, 1tje bove ze rechteroogquote:
Klopt. Ookal begrijp ik de link niet echt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:29 schreef detandenfee het volgende:
[..]
waarom ? laten we zeggen jij het ali, maar op straat noeme mensen jou coban. dan heeft die fuck!ker beatrix daar toch ook niks op te zeggen
het is eenvoorbeeld van, maar oja vergeten, beatrix is ook van je vader net als fuck!, hij zal boos op je worden als je hem niet beschermtquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:30 schreef krokdown het volgende:
[..]
ga je serieus onze lieve koningin erbij bertrekken, kampert.
Hehehe.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:31 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ja 2 stuks maar liefts, 1tje bove ze linkeroog, 1tje bove ze rechteroog
melek is een mooie naam ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:31 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt. Ookal begrijp ik de link niet echt.
Maar ik zou graag een meisjesnaam willen aangezien ik een meisje ben.
Ik heb een leven. En nee, af en toe begrijp ik geen ene fuck van wat je zegt. Maar als je later geweigerd wordt voor banen dan is dat natuurlijk racisme en dat kan niet komen omdat je woorden zoals ''hooggestuurde'' gebruikt. Rot lekker op TS.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Onmogelijk. Hij kan de bedenker van Lekke Lucas onmogelijk vervangen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
klopt , hij kan Jochem Myjer wel vervangen
kijk de grootste voorbeeld van heel deze topic. '' als je later wordt geweigerd'' dus jij met jje debiele kk kop denkt dat ik zo bij een solicitatie gesprek zit? ik benoem jou tot DE ENIGE ECHTE FUCK!KER nu moet ik wel deze smiley gebruikenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik heb een leven. En nee, af en toe begrijp ik geen ene fuck van wat je zegt. Maar als je later geweigerd wordt voor banen dan is dat natuurlijk racisme en dat kan niet komen omdat je woorden zoals ''hooggestuurde'' gebruikt. Rot lekker op TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |