Waar erger je je dan aan? Dat Socios weg is?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:14 schreef detandenfee het volgende:
ik voel me niet te baas voor fuck! . ik open gweoon een topic met de dingen waar ik me aan erger in fuck!
ik erger me aan dat ik 10 topics zie waar is sociosaus, hij is nog niet terug, waar zou die kunnen zijn, met wie is die, waarom is die niet op fuck! wanneer komt ie, wat gatie doen, is die al gaan poepen, shit gemist, dat soort dingen. en die fuck!kers die nooit wat doen in hun leven en dan hier 1 mannetje gaan lopen spelen met elke postquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:17 schreef Drs_Pauper het volgende:
[..]
Waar erger je je dan aan? Dat Socios weg is?
okequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik erger me aan dat ik 10 topics zie waar is sociosaus, hij is nog niet terug, waar zou die kunnen zijn, met wie is die, waarom is die niet op fuck! wanneer komt ie, wat gatie doen, is die al gaan poepen, shit gemist, dat soort dingen. en die fuck!kers die nooit wat doen in hun leven en dan hier 1 mannetje gaan lopen spelen met elke postzo'n smiley aflsuiten, soort van;; ik vind jou echt zielig, ik heb medelijden met je, maar ik lach je toch weer uit. om maar ff simpel te zeggen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik erger me aan dat ik 10 topics zie waar is sociosaus, hij is nog niet terug, waar zou die kunnen zijn, met wie is die, waarom is die niet op fuck! wanneer komt ie, wat gatie doen, is die al gaan poepen, shit gemist, dat soort dingen. en die fuck!kers die nooit wat doen in hun leven en dan hier 1 mannetje gaan lopen spelen met elke postzo'n smiley aflsuiten, soort van;; ik vind jou echt zielig, ik heb medelijden met je, maar ik lach je toch weer uit. om maar ff simpel te zeggen
je fuck!king naam is coban, zo te zien ben je zo'n domme turkquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:17 schreef coban het volgende:
Ik begrijp het probleem van TS niet helemaal, en dat hij weet dat ik Turks ben vind ik maar vreemd.
maak je niet druk, ik geef niet zoveel om faam, vooral als het omeen internet site gaat genaamd fuck!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je jaloers? Had je liever dat ik zou fappen op jouw posts? Zit er zand in je vagina?
ok amenth we weten het nu wel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:21 schreef detandenfee het volgende:
[..]
je fuck!king naam is coban, zo te zien ben je zo'n domme turk
[..]
maak je niet druk, ik geef niet zoveel om faam, vooral als het omeen internet site gaat genaamd fuck!
Interessante shit TS.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef detandenfee het volgende:
[..]
Coban kan ook voor andere dingen staan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:21 schreef detandenfee het volgende:
[..]
[..]
maak je niet druk, ik geef niet zoveel om faam, vooral als het omeen internet site gaat genaamd fuck!
het is FOK!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:21 schreef detandenfee het volgende:
[..]
[..]
ik krijg geen cijfer van fuck! voor me schriftelijk nederlands taalgebruik toch, of wel ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef coban het volgende:
Deze TS gebruikt gelukkig wel punten en komma's, maar hij moet een beetje aan de hoofdletters en spelling werken.
2de keer ik ben geen amentquote:
Amenth gebruikt geen interpunctie. Hij heeft zijn komma en punt verkocht om zijn auto te kunnen kopen.quote:
ik heb niet gezegd dat ik niks aan vind, ik noem alleen de dingen waar ik me aan erger, daarnaast zie ik ook wel goede topics verschijnen die ik meelees, daaorm ben ik op fuck!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef coban het volgende:
[..]
Coban kan ook voor andere dingen staan.
Als je FOK! niks aan vindt, wat doe je hier dan nog?
Het is meer dat jij andere mensen dom noemt terwijl je typt als een mongool.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik krijg geen cijfer van fuck! voor me schriftelijk nederlands taalgebruik toch, of wel ?
FOK!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:24 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik niks aan vind, ik noem alleen de dingen waar ik me aan erger, daarnaast zie ik ook wel goede topics verschijnen die ik meelees, daaorm ben ik op fuck!
nog een hooggestuurde opgeliede professor van fuck! je begrijpt wat ik schrijf en bedoel toch. dat soort dingen heb je dan echt geen leven ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:24 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het is meer dat jij andere mensen dom noemt terwijl je typt als een mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |