nee dat hoef je niet te vragen ik maak het je alleen duidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:01 schreef detandenfee het volgende:
[..]
hier nog eentje die denkt dat fok van ze vader is ofzo a fuck!ker moet ik aan jou vrage hoe ik f0k schrijf ?
Ok. Mag ik nu mijn 50 cent?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:03 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik ben wel turk, maar geen amenth
ik ben gestuurd door fuck! , jullie messias sociosaus is verdwenen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
En toch ben je hier, rot dan gewoon op als je er niet mee om kunt gaan.
duidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
nee dat hoef je niet te vragen ik maak het je alleen duidelijk
wtf ouwehoert deze nou weer 50 cent ... ? :Squote:
eigenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:52 schreef detandenfee het volgende:
laat die sociosaus met rust man. is hij de messias van fok ofzo. mensen hier beginnen zoektochten en shit. als jullie eige kind zou verdwalen zouden jullie het nog niet eens zo erg vinden. teeering hey
nog een verdwaalde fuck!ker die denkt dat ie straat isquote:
Ik mis hem ook niet, het kan mij dus ook echt niets schelen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik ben gestuurd door fuck! , jullie messias sociosaus is verdwenen.
oke.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:06 schreef detandenfee het volgende:
[..]
duidelijk
[..]
wtf ouwehoert deze nou weer 50 cent ... ? :S
het feit dat je al zegt ik mis hem niet, doet al argwaan opwekken. anders zou je gewoon niks zeggen, of zeggen iets in de richting fuck!himquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik mis hem ook niet, het kan mij dus ook echt niets schelen.
Eigenlijk mis ik zijn posts toch wel een beetje, hij was wel een grote baas op FOK!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef detandenfee het volgende:
[..]
het feit dat je al zegt ik mis hem niet, doet al argwaan opwekken. anders zou je gewoon niks zeggen, of zeggen iets in de richting fuck!him
Je bent toch de tandenfee of niet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:06 schreef detandenfee het volgende:
[..]
duidelijk
[..]
wtf ouwehoert deze nou weer 50 cent ... ? :S
Socios is een eckte baas, iets wat jij nooit zult wordenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:52 schreef detandenfee het volgende:
laat die sociosaus met rust man. is hij de messias van fok ofzo. mensen hier beginnen zoektochten en shit. als jullie eige kind zou verdwalen zouden jullie het nog niet eens zo erg vinden. teeering hey
mooie reputatie, baas op fuck! ook leuk om op je cv te zettenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk mis ik zijn posts toch wel een beetje, hij was wel een grote baas op FOK!
ik zal je het ff uitleggen. die bijnaam komt van de basisschool. toen ik destijds nog klasgenoten hun tanden eruit sloeg om ze onder me kussen te leggenquote:
hahahahaha aaaaai boy, eckte baas op een internet site vol met fuck!kers. ik wou dat ik het kon wordenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:10 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Socios is een eckte baas, iets wat jij nooit zult worden
FUCK!kers ? ( een neuk kers?)quote:
Vieze fetish.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef detandenfee het volgende:
[..]
mooie reputatie, baas op fuck! ook leuk om op je cv te zetten
[..]
ik zal je het ff uitleggen. die bijnaam komt van de basisschool. toen ik destijds nog klasgenoten hun tanden eruit sloeg om ze onder me kussen te leggen
Ik heb zijn posts wel eens uitgeprint een op gefapt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef detandenfee het volgende:
[..]
mooie reputatie, baas op fuck! ook leuk om op je cv te zetten
[..]
ik zal je het ff uitleggen. die bijnaam komt van de basisschool. toen ik destijds nog klasgenoten hun tanden eruit sloeg om ze onder me kussen te leggen
nog een fuck!ker, deze is dan weer zo een die denkt dat die professor is op engels - nederlandstalig gebiedquote:
zou me niks verbazenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb zijn posts wel eens uitgeprint een op gefapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |