Ik bedoelde niet alleen financieel. Maar even voor de duidelijkheid:quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Welk land steunt haar? Bedrijven en particulieren schenken haar geld en goederen en dat is fijn voor haar, want anders had ze haar trip allang moeten stoppen. Maar voor zover ik weet is er nog geen enkel land geweest dat haar steunt!
ZIJ is dus sneu omdat bedrijven en particulieren haar geld en goederen schenken? Volgens jou zouden die bedrijven dat verboden moeten worden? Je zit je dus druk te maken en constant af te geven op een jong meisje dat jou niet eens geld kost, niet eens indirect. Sorry hoor maar dan ben je echt een heel zielig hoopje mens.quote:laura mag wat mij betreft nog jaren genieten van haar boot en het zeilen, maar laat ze er lekker zelf voor gaan werken.
Zinloos HV...het dringt niet door. Alsof ze naar een soap op TV zit te kijken en alleen maar commentaar loopt te geven en niet door heeft dat dit real life is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet alleen financieel. Maar even voor de duidelijkheid:
[..]
ZIJ is dus sneu omdat bedrijven en particulieren haar geld en goederen schenken? Volgens jou zouden die bedrijven dat verboden moeten worden? Je zit je dus druk te maken en constant af te geven op een jong meisje dat jou niet eens geld kost, niet eens indirect. Sorry hoor maar dan ben je echt een heel zielig hoopje mens.
Ach, het is natuurlijk wel de grootste aandachtshoer in tijden. Beetje opkloppen in de media hoe zielig je wel niet bent zodat je alle support krijgt. Leer eerst maar eens op eigen benen staan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zinloos HV...het dringt niet door. Alsof ze naar een soap op TV zit te kijken en alleen maar commentaar loopt te geven en niet door heeft dat dit real life is.
Als je niet snapt dat het raar is dat je elke dag een 15-jarig meisje af loopt te zeiken, dan is er geen hoop meer.
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Oh well. Moving on.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zinloos HV...het dringt niet door. Alsof ze naar een soap op TV zit te kijken en alleen maar commentaar loopt te geven en niet door heeft dat dit real life is.
Als je niet snapt dat het raar is dat je elke dag een 15-jarig meisje af loopt te zeiken, dan is er geen hoop meer.
Nee nou je het zegt, je hebt gelijk. Het is vreselijk geen land steunt haar. En de marsmannetjes steunen haar niet en de maanmannetjes ook niet. Het is vreselijk. Straks pompen ze de oceaan leeg zodat ze niet meer verder kan varen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Welk land steunt haar? Bedrijven en particulieren schenken haar geld en goederen en dat is fijn voor haar, want anders had ze haar trip allang moeten stoppen. Maar voor zover ik weet is er nog geen enkel land geweest dat haar steunt!
Nee hoor, ik heb er totaal geen problemen mee dat bedrijven en particulieren haar geld en goederen schenken. Wat mij betreft gaan ze daar mee door tot in lengte van dagen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet alleen financieel. Maar even voor de duidelijkheid:
[..]
ZIJ is dus sneu omdat bedrijven en particulieren haar geld en goederen schenken? Volgens jou zouden die bedrijven dat verboden moeten worden? Je zit je dus druk te maken en constant af te geven op een jong meisje dat jou niet eens geld kost, niet eens indirect. Sorry hoor maar dan ben je echt een heel zielig hoopje mens.
Ja vast. Daarom neem je de moeite om elke dag hier terug te keren en op alle aspecten van haar reis te kankeren waar je kan samen met je buddy Disana. Neem iemand anders in de zeik. Hoe jullie over haar praten alleen alquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waar ik moeite mee heb is dat ene meneer Mercer min of meer van NZ eist dat ze een tripje voor Laura gaan betalen, enkel en alleen vanwege het feit dat het kind daar is geboren.
de afgunst druipt er vanaf.quote:alleen vanwege het feit dat het kind daar is geboren.
Blijf je wel even bij de les? Het was HyperViper die beweerde dat Dekker door een land wordt gesteund:quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Nee nou je het zegt, je hebt gelijk. Het is vreselijk geen land steunt haar. En de marsmannetjes steunen haar niet en de maanmannetjes ook niet. Het is vreselijk. Straks pompen ze de oceaan leeg zodat ze niet meer verder kan varen.
Niet meer dan terecht dus dat spuitje hem naar het land vraagt. Of doen we hier ook niet meer aan feiten?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:48 schreef HyperViper het volgende:
Ik zeg nergens dat je geen mening mag hebben. Ik stel slechts dat het typisch is om als volwassen vrouw in een topic als deze elke dag af te geven op zo'n meisje omdat je het niet kan verkroppen dat het land haar steunt.
Daarom vind ik haar en haar familie dus ook niet stom. Ik vind van alles van ze, maar stom zijn ze niet! Ik zou het inderdaad ook niet voor elkaar hebben gekregen, maar dat komt waarschijnlijk ook doordat het niet in mijn hoofd zou zijn opgekomen om bedrijven en particulieren op een dergelijke manier te misbruiken. Want dat vind ik dus wel: ze halen onder valse voorwendselen geld en goederen binnen. Maar mensen die dat nu na een jaar nog niet door hebben, hebben m.i. geen bord voor hun kop, maar een komplete bunker! En verdienen dus eigenlijk niet beter dan dat ze worden verneukt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Doe eens lief zeg.
Tevens, ik steun laura ook!
Wat een heerlijk kind is dat, niet alleen een droom, maar ook nog een beetje een wereldreis maken, lekker lang op vakantie, verre oorden zien, en dan nog andere mensen zo gek krijgen dat ze het voor je betalen! Dat krijg ik niet voor elkaar hoor
Ik vond de verslagen serieus leuk om te lezen. Mama kan aardig schrijven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom verander je je naam niet in 'Spruitje'?
Ja dat snap ik wel.. Maar ik vond de woordspeling erg grappig. Ik kon het niet latenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vond de verslagen serieus leuk om te lezen. Mama kan aardig schrijven.
En ik ben gewoon benieuwd waarom twee jonge, volgens mij gezonde mensen die willen werken worden afgewezen.
Hoe het precies met NZ zat/zit weet ik niet, maar van Canada weet ik wel dat je aan behoorlijk strenge eisen moest voldoen om je daar te kunnen vestigen. Misschien dat voor NZ dezelfde soort regels golden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:21 schreef livelink het volgende:
Ik heb de verslagen ook net gelezen en was zeer geboeid. Uit de verhalen van de moeder van Laura kreeg ik voor het eerst een beetje een beeld van zo'n reis als Laura maakt.
Krijg ik uit de verhalen van Laura als leek alleen maar het idee dat iedereen dit kan en dat het feitelijk niks voorstelt, de verhalen van Babs geven een beter beeld van hoe het aan boord is en geven ook een beter beeld van de prestatie die Laura toch echt levert.
Het grote verschil is dat Pa en Ma Dekker onderweg hun geld moesten verdienen. En grappig was dat Babs al heel snel schreef dat ze zich elders wilden vestigen en niet terug naar Nederland wilden.
De Canarische eilanden was bijvoorbeeld voor hun ook een optie om later naar terug te gaan. Toch zijn ze allebei weer in Nederland terecht gekomen. Het is dus inderdaad kennelijk niet zo makkelijk om echt je leven elders voort te zetten.
Vergeet niet dat moeder het leven op een boot wel leuk vond, maar het zeilen zelf eigenlijk maar niets! Denk dat dat het grote verschil is tussen haar en Laura.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:21 schreef livelink het volgende:
Ik heb de verslagen ook net gelezen en was zeer geboeid. Uit de verhalen van de moeder van Laura kreeg ik voor het eerst een beetje een beeld van zo'n reis als Laura maakt.
Krijg ik uit de verhalen van Laura als leek alleen maar het idee dat iedereen dit kan en dat het feitelijk niks voorstelt, de verhalen van Babs geven een beter beeld van hoe het aan boord is en geven ook een beter beeld van de prestatie die Laura toch echt levert.
Het grote verschil is dat Pa en Ma Dekker onderweg hun geld moesten verdienen. En grappig was dat Babs al heel snel schreef dat ze zich elders wilden vestigen en niet terug naar Nederland wilden.
De Canarische eilanden was bijvoorbeeld voor hun ook een optie om later naar terug te gaan. Toch zijn ze allebei weer in Nederland terecht gekomen. Het is dus inderdaad kennelijk niet zo makkelijk om echt je leven elders voort te zetten.
bronquote:Sponsor
19 August 2011 - 6:23pm / Netherlands
reply
I have tried contacting Laura through her father, who also acts as her agent. Let me be clear: the problem are not sponsors or people who wish to help out Laura. The problem is her father. Every single agreement this man had made with producers, sponsors and production companies were broken by Mr. Dekker. It's a shame Laura is still caught in the middle. Mr. Dekker should be ashamed of himself.
Write about THAT.
En dat ook nog door iemand die zich sponsor noemt; die is het duidelijk goed zat. Ene Val schrijft dat het probleem misschien is dat de Dekkers recht op financiële en andere steun menen te hebben.quote:
Je bedoelt deze:quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat ook nog door iemand die zich sponsor noemt; die is het duidelijk goed zat. Ene Val schrijft dat het probleem misschien is dat de Dekkers recht op financiële en andere steun menen te hebben.
Ik vond de stukken van Babs Dekker ook goed weg lezen. Zo heel anders dan haar dochter, die per dag tijd heeft voor een regeltje of vijftien. Dat ze het op het water moeilijk hadden zie ik niet zo, maar wel dat het een hele klus was om aan voldoende geld te komen.
quote:Val
19 August 2011 - 7:53pm
reply
Maybe the problem isn't New Zealand, but rather the attitude of entitlement to financial and other support shown by this girl and her family. She doesn't seem to be sailing around the world for the challenge of it, but for the fame and fortune they expect.
Ja die. Ik ben altijd positief verrast als ik incidenteel kritiek tegenkom. Misschien moet ik haar gastenboek niet regelmatig lezenquote:
Dan heb jij ook niet zoveel problemen met witteboordencriminaliteit?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Doe eens lief zeg.
Tevens, ik steun laura ook!
Wat een heerlijk kind is dat, niet alleen een droom, maar ook nog een beetje een wereldreis maken, lekker lang op vakantie, verre oorden zien, en dan nog andere mensen zo gek krijgen dat ze het voor je betalen! Dat krijg ik niet voor elkaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |