RAL is een coderingssysteem om kleuren van verf en andere coatings te definiėren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:51 schreef ueberduitser het volgende:
Ik denk dat TS raamdorpelstenen bedoeld i.p.v. waterslagen. En die zijn er in verschillende kleuren verkrijgbaar.
En bedoel je met antraciet RAL7016?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:22 schreef dribbel79 het volgende:
Hoi,
Het originele schilderwerk (donkerblauw met creme wit) is bijna vervangen door antraciet en de bijbehorende waterslagen (traditionele waterslagen, donkerbruin) staan hier niet echt bij...dus wil ik deze gaan vervangen.
What to do, originele, traditionele waterslagen (antraciet) of een hardstenen exemplaar (¤'s) of zelfs aluminium...wat vinden jullie?
TS heeft het alleen over dat alles antraciet is, nergens staat 2 kleuren in zijn OP.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:58 schreef ueberduitser het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk of TS met antraciet dus RAL7016 bedoelde.
RAL ken ik hoor, heb er dagelijks mee te maken.
En jij stelt voor om een lichtere rds toe te passen bij wit(kozijnen) met antraciet(draaiende delen) schilderwerk? Ik zou dus juist voor donkere rds kiezen.
http://www.muurafdekkers.nl/nl/shop/23/raamdorpels/quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef dribbel79 het volgende:
Raamdorpelstenen ja, krijg ik veel meer hits door...denk dat zoiets het wordt, maar dan eerder donkerder, misschien zelfs zwart.
Weet iemand een site met grotere afbeeldimgen en div. Kleuren?
Klopt, het is 1 kleur, zowel draaiende delen als vaste, zowel ramen als kozijnen...quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:03 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
[..]
TS heeft het alleen over dat alles antraciet is, nergens staat 2 kleuren in zijn OP.
Het ligt aan het soort huis, gevelwerk, etc, etc, en dan kan het heel mooi zijn om de rds in een andere kleur te maken.
Dat zie ik dagelijks.
Tsja, het is nu eenmaal zo...of ik knoei op de rds, of ik moet mn schilderwerk beschermen bij t vervangen van de rds...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:04 schreef error_404 het volgende:
Eerst schilderen en dan je raamdorpelstenen vervangen? Lijkt me handiger als je dat ommdraait.
Maar ontopic: wat mooi is, hangt natuurlijk af van je woning en de uitstraling. Heb je origineel oud, dan moet je er natuurlijk geen alu in gaan zetten, bijvoorbeeld.
in 't bakje zitten van die wegwerp inlegbakjes...er zit zo nu en dan wat rolwerk zij, dus heb hiervoor gekozenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:34 schreef bobenjanneke het volgende:
ps. als je schildert, is het de volgende keer misschien gemakkelijker om uit een werkpotje te werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |