Ik heb leukere comedies gezien iig, hier was ik echt op zoek naar een excuus weg te lopen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:35 schreef xminator het volgende:
Horrible bosses was zo slecht nog niet...
Die zet je toch uberhaupt niet op?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Dr.Cooper het volgende:
Zat trouwens wel weer voor een lampie voor me met een hoge pet (zo eentje die op je haar rust i.p.v. je hoofd). Die zet je toch zelf al af zonder dat er iemand om hoeft te vragen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, eindelijk een medestander. Het verhaal was gewoon niet geloofwaardig, zelfde voelde ik bij Flypaper.
Kan ik wel reserveren maar geen stoel kiezen, dan maar vroeg aanwezig zijn... hopelijk is het wat die filmquote:President, De
Pathé de Munt
Do, 15-9-2011 - 17:15
Het is makkelijk om een normaal kaartje om te ruilen, een puc kaartje kan je niet zomaar omruilen. Maar bij de Kuip zijn we nooit zo moeilijk eigenlijk, ruilen we het meestal wel om, maar in de voorwaarden staat natuurlijk dat het niet mag.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Dr.Cooper het volgende:
Als we voor het kaartje hadden betaald (i.p.v. PUC) ben ik benieuwd wat hun reactie was geweest.
Tegenwoordig mag/ moet het wel als je te laat komt toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:09 schreef Exxon19 het volgende:
[..]
Het is makkelijk om een normaal kaartje om te ruilen, een puc kaartje kan je niet zomaar omruilen. Maar bij de Kuip zijn we nooit zo moeilijk eigenlijk, ruilen we het meestal wel om, maar in de voorwaarden staat natuurlijk dat het niet mag.
Het nieuwe beleid is/wordt dat als je te laat komt je niet meer naar binnen mag.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag/ moet het wel als je te laat komt toch?
Ja en er werd gezegd dat je je kaartje dan zou kunnen ruilen voor een ander film @ pathe facebookquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het nieuwe beleid is/wordt dat als je te laat komt je niet meer naar binnen mag.
Kunnen ze nooit realiseren, maar goed.
"te laat" in de zin van, na de officiele aanvangsttijd? Of na het daadwerkelijke begin van de filmquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het nieuwe beleid is/wordt dat als je te laat komt je niet meer naar binnen mag.
ze willen ons dwingen om naar reclame spotjes te kijken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja das prima. Mensen die pas tijdens de film binnenkomen zijn toch maar irritant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:20 schreef xminator het volgende:
Je kunt nog naar binnen tot 15 minuten na aanvang.
gaat de deur opslot ofzo? lijkt me lastig te handhavenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:20 schreef xminator het volgende:
Je kunt nog naar binnen tot 15 minuten na aanvang.
ligt aan de bioscoop, maar in princiepe zou de kaart controleur het moeten op vangen, maar die moet dan dus regelmatig de tijd kunnen controlerenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
gaat de deur opslot ofzo? lijkt me lastig te handhaven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |