quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:48 schreef gamezz het volgende:
De vereniging van de kwantummechanica met de relativiteitstheorie.
Ik geloof dat die onverenigbaar zijn. Maar ik zal er morgen nog eens naar kijken. Zou leuk zijn als t luktquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:48 schreef gamezz het volgende:
De vereniging van de kwantummechanica met de relativiteitstheorie.
En als je meer wilt lezen, klik hierquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:52 schreef Zolder het volgende:
ow toch opgelost
Snaartheorie is de extreemste vorm van theoretische fysica en de belangrijkste kandidaat voor een kwantummechanische beschrijving van de zwaartekracht. Dat is nodig omdat de huidige theorieën, in het bijzonder de relativiteitstheorie, onvolledig zijn. Snaartheorie werkt niet met elektronen of quarks maar met een soort mini-elastiekjes die op allerlei wijzen kunnen trillen. Alle verschillende elementaire deeltjes om ons heen zouden dan ontstaan als de trillingen van een enkele snaar, zoals de boventonen van een vioolsnaar. Op deze wijze is het mogelijk ook de zwaartekracht volgens de wetten van de kwantummechanica te beschrijven. Met dat uitgangspunt kan snaartheorie bijvoorbeeld extreem zware én erg kleine objecten beschrijven, zoals zwarte gaten en het heelal vlak na de oerknal.
Ik ben er al mee klaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:56 schreef gamezz het volgende:
En als je daarmee klaar bent: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_unsolved_problems_in_physics
http://nl.wikipedia.org/w(...)en_in_de_natuurkundequote:Op zondag 21 augustus 2011 02:02 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik ben er al mee klaar.
Maar is die lijst er ook in het nederlands?
Een begrafenis of crematiequote:Wat is er na de dood?
TS verzoekte ons om de vragen waar wij geen antwoord op weten te geven dat hij die zou oplossenquote:
Dank je wel voor de verduidelijkingquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na jou dood.. niet je lichaam gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |