Tux is van mij broquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks meets metal orgiemeet in Amsterdam. Kom allemaal.
Hahahquote:
Mooi zoquote:
Oh lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mooi zo
Dan mag jij de dikke zeugen
Excuse me??quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan huppel en dolfijn dus ...
Oke dan alleen dolfijnquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mooi zo
Dan mag jij de dikke zeugen
Wat ist huppel?quote:
Mehquote:
Verder weinig animoquote:
Miss in de kroegen zelf?quote:
Of anders ergens achter een raamquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of anders ergens achter een raam
Ik betaal in naturaquote:
Zo denken die hoertjes er niet overquote:
Heel de dag al die vieze mannetjes, ze mogen blij zijn als er eens een man zoals ik over hun heen gaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo denken die hoertjes er niet over
hahahaha, maja dan krijg je die pooiers op je dak hequote:Op zondag 21 augustus 2011 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel de dag al die vieze mannetjes, ze mogen blij zijn als er eens een man zoals ik over hun heen gaan
Daar heb ik wel iets voorquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hahahaha, maja dan krijg je die pooiers op je dak he
Kan het me idd ook niet voorstellen dat het saai wordt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hoe kan seks nou saai worden? Ben jij niet 14 ofzo?
Tis maar net wat je er zelf van maakt, maar als je nog zo jong bent ga je recht toe recht aan en laat je alle goeie fantasieën misschien links liggen. Ik ga met mijn vriendin gewoon brainstorm meetings houden over hoe we de seks kunnen bevorderen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan het me idd ook niet voorstellen dat het saai wordt.
Praat me niet over de seks met mijn ex >_>quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Tis maar net wat je er zelf van maakt, maar als je nog zo jong bent ga je recht toe recht aan en laat je alle goeie fantasieën misschien links liggen. Ik ga met mijn vriendin gewoon brainstorm meetings houden over hoe we de seks kunnen bevorderen!
Arme kerel!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Praat me niet over de seks met mijn ex >_>
Wordt er spontaan depressief van.
Back ontopic.
Kamasutra, spannende plaatsen, roll playingquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Praat me niet over de seks met mijn ex >_>
Wordt er spontaan depressief van.
Back ontopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |