Daar hebben we tijn ook weer, de beroepspedoquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel kost het een keertje seks met jou TS?
je pinpas + pinvcode afleverenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel kost het een keertje seks met jou TS?
Is goed er staat toch geen geld op mijn rekeningquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
je pinpas + pinvcode afleveren
dan verklaar ik de transactie oncheldigquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed er staat toch geen geld op mijn rekening
Nou zegquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
dan verklaar ik de transactie oncheldig
En ik dan ben ik niet meer goed genoeg?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
je pinpas + pinvcode afleveren
Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Snapk jwz.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn
Veel beter is nog dat dolfijn ook komt wij daar allemaal gebruik van mogen makenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Snapk jwz.
Vrijdag dan maar ff wat zeugen oppikken om je van dolfijn af te zetten.
Dolfijn ga je vrijdag mee stappen in A'dam, dan wordt je uitgewoont in het vondelparkquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Mag het ook wat dichterbij dat is net wat te ver weg voor mij..quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dolfijn ga je vrijdag mee stappen in A'dam, dan wordt je uitgewoont in het vondelpark
Daar is het OV voorquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Mag het ook wat dichterbij dat is net wat te ver weg voor mij..
Oh waarom doen we het niet in Brabant dan ik woon in Limburg we gaan het ons toch niet moeilijk maken?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar is het OV voor
Ik kom vanuit brabant
Oh je woont in limburgquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh waarom doen we het niet in Brabant dan ik woon in Limburg we gaan het ons toch niet moeilijk maken?
Tssss begint dit weer, en wel carnaval vieren daar in Brabant heh! Beter ben je ons dankbaar!quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh je woont in limburgdan houdt het op dude.
k ben geen lsetquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou zeg, je moet ook wel wat gratis weggeven
Daarom ga je ook gewoon mee stappenquote:
Na afloop is ze er wel eentje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daarom ga je ook gewoon mee stappen
Ik neem het voor je op ze moeten van je afblijven..quote:
Behalve een sl3t in wordingquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik neem het voor je op ze moeten van je afblijven..![]()
Alleen ik ben de ware van jou.
![]()
![]()
De rest loop door der valt hier niks te zien!
Neen ik ben haar sletje al, en ik bescherm haar. Zij is een echte meesteres met zweep. En dit topic word zo dadelijk verplaatst in het keldertje waar ze mij zal straffen...quote:
Keep on dreamingquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen ik ben haar sletje al, en ik bescherm haar. Zij is een echte meesteres met zweep. En dit topic word zo dadelijk verplaatst in het keldertje waar ze mij zal straffen...![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |