Excuse me??quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan huppel en dolfijn dus ...
Oke dan alleen dolfijnquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mooi zo
Dan mag jij de dikke zeugen
Wat ist huppel?quote:
Mehquote:
Verder weinig animoquote:
Miss in de kroegen zelf?quote:
Of anders ergens achter een raamquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of anders ergens achter een raam
Ik betaal in naturaquote:
Zo denken die hoertjes er niet overquote:
Heel de dag al die vieze mannetjes, ze mogen blij zijn als er eens een man zoals ik over hun heen gaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo denken die hoertjes er niet over
hahahaha, maja dan krijg je die pooiers op je dak hequote:Op zondag 21 augustus 2011 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel de dag al die vieze mannetjes, ze mogen blij zijn als er eens een man zoals ik over hun heen gaan
Daar heb ik wel iets voorquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hahahaha, maja dan krijg je die pooiers op je dak he
Kan het me idd ook niet voorstellen dat het saai wordt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hoe kan seks nou saai worden? Ben jij niet 14 ofzo?
Tis maar net wat je er zelf van maakt, maar als je nog zo jong bent ga je recht toe recht aan en laat je alle goeie fantasieën misschien links liggen. Ik ga met mijn vriendin gewoon brainstorm meetings houden over hoe we de seks kunnen bevorderen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan het me idd ook niet voorstellen dat het saai wordt.
Praat me niet over de seks met mijn ex >_>quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Tis maar net wat je er zelf van maakt, maar als je nog zo jong bent ga je recht toe recht aan en laat je alle goeie fantasieën misschien links liggen. Ik ga met mijn vriendin gewoon brainstorm meetings houden over hoe we de seks kunnen bevorderen!
Arme kerel!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Praat me niet over de seks met mijn ex >_>
Wordt er spontaan depressief van.
Back ontopic.
Kamasutra, spannende plaatsen, roll playingquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Praat me niet over de seks met mijn ex >_>
Wordt er spontaan depressief van.
Back ontopic.
Misschien na 10 jaar huwelijk maar toch niet als je nog een tiener bent..quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan het me idd ook niet voorstellen dat het saai wordt.
Nou met mijn exquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Misschien na 10 jaar huwelijk maar toch niet als je nog een tiener bent..
Ik ben altijd een magische tovenaar die draken kan oproepen doe ik het goed?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kamasutra, spannende plaatsen, roll playing
Dat klinkt echt heel foutquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben altijd een magische tovenaar die draken kan oproepen doe ik het goed?
Haha, volgens mij had je daar al een wat over op Fok gezet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou met mijn ex
Geloof me dat was echt 3 keer niks.
Had net zo goed een steen kunnen neuken.
Ja idd..quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, volgens mij had je daar al een wat over op Fok gezet.Klonk inderdaad niet erg gezellig.
Ja jwz. En dan bereid ze die draak keihard. /P Als een drachtig everzwijntje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel foutEn die draak tem je dan met je toverstaf?
Haha hebben jullie een soort meet? Kun je misschien nog wat van ze leren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja idd..
Maar vrijdag lekker stappen met Tijn en wat andere FOK!ers, hun zijn allemaal 25+ en ik ben 18
JWZquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel foutEn die draak tem je dan met je toverstaf?
Gezellig, mijn meet met een FOK!er was ook wel gezellig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja idd..
Maar vrijdag lekker stappen met Tijn en wat andere FOK!ers, hun zijn allemaal 25+ en ik ben 18
Geilquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja jwz. En dan bereid ze die draak keihard. /P Als een drachtig everzwijntje.
Soort van jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:17 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha hebben jullie een soort meet? Kun je misschien nog wat van ze leren.
Soms ben ik ook wel een simpele boer, die bij haar de koningin moet komen omdat hij iets gestolen heeft. En dan straft ze me..quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geil
Kinky seks: het licht aan en ander standje dan missionaris
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Soms ben ik ook wel een simpele boer, die bij haar de koningin moet komen omdat hij iets gestolen heeft. En dan straft ze me..![]()
![]()
Alhoewel 1 ding was wel echt baasquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, volgens mij had je daar al een wat over op Fok gezet.Klonk inderdaad niet erg gezellig.
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Jong ik word van alles geil.. *ziet een grasspriet*
Nicequote:Op zondag 21 augustus 2011 16:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alhoewel 1 ding was wel echt baaspaar dagen voordat ze het uitmaakte lag ik op haar bed toen ik terug kwam van me werk en had ze me vastgebonden en geblinddoekt. En ging ze me bereiden
Dat was wel baas
Nou, dan heb je al heel wat hoor, veel meiden liggen er maar bij als een plank.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alhoewel 1 ding was wel echt baaspaar dagen voordat ze het uitmaakte lag ik op haar bed toen ik terug kwam van me werk en had ze me vastgebonden en geblinddoekt. En ging ze me bereiden
Dat was wel baas
Dat was ook maar een keer, de rest was ze een plank.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nou, dan heb je al heel wat hoor, veel meiden liggen er maar bij als een plank.
Idd ieder man die zon behandeling krijgt mag zichzelf gelukkig prijzen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nou, dan heb je al heel wat hoor, veel meiden liggen er maar bij als een plank.
Geloof me het klinkt beter als dat het wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Idd ieder man die zon behandeling krijgt mag zichzelf gelukkig prijzen!
Je had haar moeten vastbinden en gewoon doorgaan. Dat zal der leren een saaie trut te zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat was ook maar een keer, de rest was ze een plank.
Ohja en ze begon zo, maar toen moest ik maar zo snel mogelijk klaar komen omdat het ging schuren ofsozoals altijd
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Je had haar moeten vastbinden en gewoon doorgaan. Dat zal der leren een saaie trut te zijn.
En stiekem is dat iets wat ze heel graag wel maar niet durft toe te geven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Je had haar moeten vastbinden en gewoon doorgaan. Dat zal der leren een saaie trut te zijn.
GEEN WOORDEN MAAR DADEN LEER HET TOCH EENS!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En stiekem is dat iets wat ze heel graag wel maar niet durft toe te geven.
Overigens was mij ex ook saai ze deed niets en lach daar maar.
Nee dat wou ze echt niet, vandaar dat ik ook maar 1 keer in de paar maanden seks had, en dat ik haar ook echt amper mocht beffen enzquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef Argo het volgende:
[..]
GEEN WOORDEN MAAR DADEN LEER HET TOCH EENS!
Ze is of gehoorzaam of dominant als ze dominant is merk je snel genoeg wanneer ze het niet leuk vind en zit jij voor je het weet met handboeien op je knieën.
Of jij was gewoon zo slecht in bed dat zij gewoon niet meer wildequote:Op zondag 21 augustus 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dat wou ze echt niet, vandaar dat ik ook maar 1 keer in de paar maanden seks had, en dat ik haar ook echt amper mocht beffen enz
A-seksueel omdat ze gewoon niet van me hield ofso
Arme kerels hier echt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Betwijfel het int begint hadden we nog wel vaker seks en was het ook een stuk beter, maar sinds het 2de jaar, wanneer ze ook toegaf niet echt meer van me te houden werd het minderquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij was gewoon zo slecht in bed dat zij gewoon niet meer wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |