Maar ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:49 schreef trovey het volgende:
Dit topic is hopeloos verloren....net als TS haar seksleven.
Dat schept een band.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:49 schreef trovey het volgende:
Dit topic is hopeloos verloren....net als TS seksleven.
Maar jij bent TS niet...althans dat hoop ik dan maar.quote:
Neequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:49 schreef trovey het volgende:
Dit topic is hopeloos verloren....net als TS seksleven.
Ja ik ben een hopeloze romanticusquote:
Perfecte analyse.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:23 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Dusss... Als ik het goed begrijp, is TS 42-jarige man met bierbuik en kapot, vies, wit hemdje, die ervan droomt dat hij door 5 negers wordt uitgewoond?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:23 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Dusss... Als ik het goed begrijp, is TS 42-jarige man met bierbuik en kapot, vies, wit hemdje, die ervan droomt dat hij door 5 negers wordt uitgewoond?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:18 schreef shhulp het volgende:
TS heeft meerdere vriendjes die ze allemaal omstebeurt neukt in de koeling van de Albert Heijn..
quote:Op zondag 21 augustus 2011 05:18 schreef shhulp het volgende:
TS heeft meerdere vriendjes die ze allemaal omstebeurt neukt in de koeling van de Albert Heijn..
heb je die tittypic met dat briefje neevr gezien?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:23 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Mijn plassertje word helemaal stijf van jou.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:48 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
heb je die tittypic met dat briefje neevr gezien?
Jwz, volgens mij heeft iedereen daar hier last vanquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn plassertje word helemaal stijf van jou.![]()
![]()
![]()
moet je minder frequent eraan zittenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn plassertje word helemaal stijf van jou.![]()
![]()
![]()
Maar dat is zo moeilijk, als jij er bent.. hihihihi misschien moeten we eens afspreken, dan gaan we samen slapen terwijl we samengesmolten zijn hihihi.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:00 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
moet je minder frequent eraan zitten
hiihihihhiquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jwz, volgens mij heeft iedereen daar hier last van
oke wanneer wil je?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar dat is zo moeilijk, als jij er bent.. hihihihi misschien moeten we eens afspreken, dan gaan we samen slapen terwijl we samengesmolten zijn hihihi.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
hiihihihhi![]()
Welke man nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd? Ik ben altijd wel klaar om te komen...
altijd?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd? Ik ben altijd wel klaar om te komen...
Ja altijd... Ik doe alles voor je..quote:
True dat.quote:
ooohhh wat romantisch! Ook interessante vseks en niet die saaie?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja altijd... Ik doe alles voor je..![]()
[..]
True dat.
Wat jij maar wilt..quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:13 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ooohhh wat romantisch! Ook interessante vseks en niet die saaie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |