Rofl..... Dat is inderdaad wel gemeenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of ze probeert je op te geilen zodat je jezelf dalijk triest voelt dat je maagd bent.![]()
Wat wel gemeen is
Geeft niet, ik heb een pedopas.quote:
Oké dan is het goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb een pedopas.
ik ben te oud voor pedofiliequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb een pedopas.
Je bent 16 en noemt dat te oud?! Jezus..quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik ben te oud voor pedofilie
Maar jong genoeg om slecht te zijn. Ideaal joh!quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké dan is het goed
Zolang je maar geen lekke banden hebt
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx nietze gaat me virtueel bereiden als een drachtige grondeekhoorn
![]()
![]()
.
op mn 13de al dacjtenb mensen dat ik 19 ben :$ ik ben niet aantrekkelijk voor pedo'squote:Op zondag 21 augustus 2011 01:43 schreef Narasan het volgende:
[..]
Je bent 16 en noemt dat te oud?! Jezus..!
JA volgens mij gaat dit wel werken hoor schatjequote:
Gekookt of gebakken?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx nietze gaat me virtueel bereiden als een drachtige grondeekhoorn
![]()
![]()
.
Vind je gek dat je vriend geen inspiratie heb. Vandaag de dag zal je haast al 40 lijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:45 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
op mn 13de al dacjtenb mensen dat ik 19 ben :$ ik ben niet aantrekkelijk voor pedo's
Gepareerdquote:
ik heb meerdere vriendjes en lijk 19 nog steedsquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind je gek dat je vriend geen inspiratie heb. Vandaag de dag zal je haast al 40 lijken
Ik ga echt kapot hierquote:
jwz. Ik ben een goeie FOK! troll.quote:
Waat? Meerdere vriendjes tegelijk?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik heb meerdere vriendjes en lijk 19 nog steeds
Jammer dat het zo laat is anders zou ik er nog wel een liedje bij verzinnen op mijn gitaarquote:
Daarom, carrièreswitchquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik heb meerdere vriendjes en lijk 19 nog steeds
Kan ik je wel helpen met solo'squote:Op zondag 21 augustus 2011 01:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jammer dat het zo laat is anders zou ik er nog wel een liedje bij verzinnen op mijn gitaar
Die kan ik zelf ookquote:
Oh wat romantischquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jammer dat het zo laat is anders zou ik er nog wel een liedje bij verzinnen op mijn gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |