kan toch niet breken?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:26 schreef Narasan het volgende:
[..]
In je slaap beweeg je automatisch. Stel je voor, wordt je wakker is zijn lul gebroken ^^. Heb je er niks meer aan.
Een bronstige elandquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
Koop een dildo en steek deze als verassing in zijn poepertje als hij je aan het bestijgen is als een bronstige eland
Als je een (mens)aap bent wel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:27 schreef Narasan het volgende:
[..]
You never know. En... Een lul kan wel breken (toch?)
Ikzelf doe het meer als een steigerende bidsprinkhaan, inclusief de geluiden.quote:
Jawelquote:
Idd laat je eens uitwonen door 5 grote bosnegers,quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:29 schreef Narasan het volgende:
Hmm. Ik weet wat voor je. Probeer is een gangbang te houden, misschien windt dat je enorm op?
Vast genoeg mannelijke vrijwilligers hier.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:29 schreef Narasan het volgende:
Hmm. Ik weet wat voor je. Probeer is een gangbang te houden, misschien windt dat je enorm op?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ikzelf doe het meer als een steigerende bidsprinkhaan, inclusief de geluiden.
Het is echt een ervaring die je meegemaakt moet hebben.
+ Haar eigen vriend natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Idd laat je eens uitwonen door 5 grote bosnegers,
Misschien zijn er ook wel vrouwelijke vrijwilligers voor der? ^^.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Vast genoeg mannelijke vrijwilligers hier.
Nee dank jequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
En een paar collega's van de Bristol.quote:
aalleen met condoom hequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
werk niet meer bij die knuppel winkelquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:32 schreef trovey het volgende:
[..]
En een paar collega's van de Bristol.
Dat is nep.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:31 schreef Narasan het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook wel vrouwelijke vrijwilligers voor der? ^^.!
Bedankt voor het aanbod maar neequote:
vriendjesquote:
Bij de AH zijn er vast ook wel een paar te vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:32 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
werk niet meer bij die knuppel winkel
Je werd wel een klein beetje vochtig hé.quote:
Oef, zestien en het wordt al saai. Ik zou een andere vriend of een andere carrière overwegen..quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik ben 16 denk je dat ik op mnb 76de nog seks kan hebben?
ook die op de hooigragt in de leiden?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij de AH zijn er vast ook wel een paar te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |