Gewoon een triootje doen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alleen helaas ik had een 4 persoons tentje voor mezelf gefixed komt een van mijn maten zo, dude ik heb geen tent kan ik crashen?
En ik voelde de bui al hangen, daar gaat mijn kans om chickies te hosselen. Maar als ik een leuke meid gefixt heb pleur ik hem de tent uit of hij kijkt toe
e. wat hij wil.
Nty, ik doe alleen trio's met 2 vrouwen of hooguit Tijnbrein erbijquote:
Gezellig in het vondelparkquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nty, ik doe alleen trio's met 2 vrouwen of hooguit Tijnbrein erbij
Haha niemand op fok kan het me leren! Maar ik gebruik mijn eigen methode wel, tenzij ik straks depresief in de goot lig van al mijn boeken! Van boeken lezen word je depressief.quote:
Niks raars aan tochquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ik ga lachen als iemand #2 van deze topic zo gaat openene
Tuurlijk kan dat, en dan de kerkklokken gebruiken als begeleiding. In bij de ding, uit bij de dong.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik ben 16 denk je dat ik op mnb 76de nog seks kan hebben?
Nou waar was je dan man.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:01 schreef stefanhaan het volgende:
Maar euh fappertjes ik ga in de tuin weer even aan mijn gitaar werken hij moet nog ff geschuurt worden en een laatste laklaag.
Tot dalijk Luxor![]()
Je bent wel een baggeruser.quote:
ik heb geen prostaatquote:
binnenkort kan je bewijs bij gary_oak aanvragenquote:
Hoi meisje uit Leiden!quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:22 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
binnenkort kan je bewijs bij gary_oak aanvragen
hey!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |