Nee dat wou ze echt niet, vandaar dat ik ook maar 1 keer in de paar maanden seks had, en dat ik haar ook echt amper mocht beffen enzquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En stiekem is dat iets wat ze heel graag wel maar niet durft toe te geven.
Overigens was mij ex ook saai ze deed niets en lach daar maar.
Inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef Argo het volgende:
[..]
GEEN WOORDEN MAAR DADEN LEER HET TOCH EENS!
Ze is of gehoorzaam of dominant als ze dominant is merk je snel genoeg wanneer ze het niet leuk vind en zit jij voor je het weet met handboeien op je knieën.
Of jij was gewoon zo slecht in bed dat zij gewoon niet meer wildequote:Op zondag 21 augustus 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dat wou ze echt niet, vandaar dat ik ook maar 1 keer in de paar maanden seks had, en dat ik haar ook echt amper mocht beffen enz
A-seksueel omdat ze gewoon niet van me hield ofso
Arme kerels hier echt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En stiekem is dat iets wat ze heel graag wel maar niet durft toe te geven.
Overigens was mij ex ook saai ze deed niets en lach daar maar.
Betwijfel het int begint hadden we nog wel vaker seks en was het ook een stuk beter, maar sinds het 2de jaar, wanneer ze ook toegaf niet echt meer van me te houden werd het minderquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij was gewoon zo slecht in bed dat zij gewoon niet meer wilde
Dan ga je toch mee stappen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Arme kerels hier echt.Ik vind het beetje sneu.
Ach ik heb daarna betere seks gehadquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Arme kerels hier echt.Ik vind het beetje sneu.
Ach dan gaan we nog wel keer film kijken ofsoquote:
Ik nog niet, ik wacht er nog opquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb daarna betere seks gehad
Gewoon daarna door naar je werk gaanquote:
Hosselbaas.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach dan gaan we nog wel keer film kijken ofso
Ik wacht ook op nog betere seksquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik nog niet, ik wacht er nog op
quote:
Uit ervaring weet ik dat er heel leuke Fok!sters zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kunt het ook zo bekijken, in tegenstelling tot de grote moot op FOK! die de vrouwen als lelijk bestempeld oordeel ik niet en geef ik ze allemaal een eerlijke kans.![]()
WEetje ik zat laatst in de trein met een lege gitaartas omdat ik er een op ging halen in friesland. En ik kreeg me toen sjans met een schone blondequote:
Ik moet de hele dag staan, no way.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon daarna door naar je werk gaan
Heb je haar nummer gefixt?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
WEetje ik zat laatst in de trein met een lege gitaartas omdat ik er een op ging halen in friesland. En ik kreeg me toen sjans met een schone blondeEn de gitaartas was leeg
Normaal zonder gitaar gaan ze niet eens langs me zitten
Ik moet die zondag de nieuwe 1stejaars begeleiden, dus ik ben 4 dagen fckin wastedquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik moet de hele dag staan, no way.
Helaas niet >_>quote:
Zoals een eckte baas.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik moet die zondag de nieuwe 1stejaars begeleiden, dus ik ben 4 dagen fckin wasted
Alleen helaas ik had een 4 persoons tentje voor mezelf gefixed komt een van mijn maten zo, dude ik heb geen tent kan ik crashen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:41 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Zoals een eckte baas.Of hoe ze dat hier ook zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |