Geloof ik niks van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Sluit aan in de rij. Ik heb zwembandjes zo groot dat ik er heel Lloret op kan laten drijven.
Want dat zijn de enige twee soorten mensen op deze planeet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:51 schreef Salisbury het volgende:
Wat is dit voor 'n topic?
Een topic bedoelt voot nep-lesbo's of mannen die lesbo's waarderen? ( Wat nergens op slaat want dan vind ik dat je homo's ook moet kunnen accepteren. )
Vanzelfsprekend. Welke van de twee ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:51 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Want dat zijn de enige twee soorten mensen op deze planeet.
Topic voor raspotten. Ik heb net bij skunkasaur streepjes in d'r haar geschoren. Paas me die sigaar eens, Geraldien.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:51 schreef Salisbury het volgende:
Wat is dit voor 'n topic?
Een topic bedoelt voot nep-lesbo's of mannen die lesbo's waarderen? ( Wat nergens op slaat want dan vind ik dat je homo's ook moet kunnen accepteren. )
Raspotten, net zo lekker als raspatat!quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Topic voor raspotten. Ik heb net bij skunkasaur streepjes in d'r haar geschoren. Paas me die sigaar eens, Geraldien.
Maar wel met Joppiesaus! Zo van Avikhomo!quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Raspotten, net zo lekker als raspatat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Thuis eten wij altijd wat de pot schaft. Ha.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Raspotten, net zo lekker als raspatat!
Maar Bernadette, doe mij eerst eens een verse Whisky.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Topic voor raspotten. Ik heb net bij skunkasaur streepjes in d'r haar geschoren. Paas me die sigaar eens, Geraldien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |