Volgens mij heb ik iedereen gezien op Youtube nu

Marcus was okee, vond dit stukken minder dan vorige week maar toch aardig.
The Risk - vraag me af of deze groep het einde van de show haalt. Drie wisselingen van samenstelling in de band in drie maanden dus dat wordt niks. Daarnaast vond ik het nummer ook helemaal niet goed - hoewel ik moet zeggen dat het wss wel een ideaal slaapliedje zou zijn.
Mischa leek wel een rode neushoorn met die achterlijke cone op d'r voorhoofd! Ik snap ook niet zo goed wat er allemaal zo geweldig aan haar is. Ze is een okee zangeres maar haar additude

Janet een ballad.. Goh, verassing! Vond het niks deze week.
Frankie..Die zwabber op z'n kop wordt steeds smeriger. Wast die knaap z'n haar wel eens? En die verlengde opkomst komt me de strot uit. Eén keer is leuk, maar nu weer? Hmpf. Maar om antwoord te geven op zijn eigen vraag: Go, please! (voor zijn doen niet eens zo slecht gezongen)
Kitty - eerlijk gezegd vind ik haar iedere week beter zingen

Ze is niet mijn favoriet, veel te over the top, maar vocaal gezien vond ik haar wel sterk

(ik wil nu graag Louis even een tik met de hamer geven)
Craig - hij zingt goed maar die jongen gaat iedere week minder op zichzelf lijken - en hij moet stoppen met die stomme grijns tijdens en meteen na het liedje. Volgens mij heeft ie geen idee wat ie zingt als ie zo loopt te grijnzen tijdens z'n performance. (Alexandra krijgt even een ram met de hamer nu)
Sophie - ze was goed, vocaal sterk.. Maar ze valt weer niet op. Ze verdwijnt in de massa van de andere kandidaten en ik denk echt dat ze volgende week een ander soort nummer moet kiezen om in de show te blijven, maar ze heeft wel laten horen wat ze kan! (sort of agree with Gary dus) (also Louis krijgt wederom een ram met de hamer)
(BTW what is up met Dermot en zijn gehaaste praatjes?!)
Johnny - Ik vind hem zo'n lieverd! Zijn liedje was ZzzZzZzZzzzz maar vocaal gezien wel goed.. Ik wil hem graag iets 'recents' horen zingen!! (zijn reactie op Gary's reactie

)
Little Mix (aka Rythmix - deze stond nog niet volledig online dus eventuele rammen met de hamer zijn niet inbegrepen) vond het weer leuk! vocaal sterk, hoewel de harmonieën niet altijd even strak waren.. Ik vind ze leuk! (maar waarom 'Little Mix'? I mean.. WTF?)