Theater mode die handel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:22 schreef vandermar het volgende:
Flawless SnD 10-0 Chopper wordt gelijk de lucht uit geknaldFinal kill was wel sick van mij, ik turn toch hard op die kerel en dropshot echt nice.
Komt deranquote:
Je had gewoon geluk dat je mis klom.quote:
Oh snap!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je had gewoon geluk dat je mis klom.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je had gewoon geluk dat je mis klom.
Interesting...quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold :
[PES 2012] #1: Nieuwe verbeteringen maar ook nieuwe fouten?
Volgende week toch intro week bij jullie?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:52 schreef Kutstudent het volgende:
potatoe check dit
http://jouwidealestudententijd.nl/streaming/#
Virgiel FM. Heel de dag heerlijke houseknallers en geen top40 troep erdoorheen.![]()
Absoluut.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Volgende week toch intro week bij jullie?
Inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik had beter verwacht van J.J. Abrams.
MW2quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:47 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk terug van Decibel, wat een tering mooie dag was het. Wel iets teveel gesnoept dus de komende uurtjes slaap ik nog niet
Ik raak geen ene bal en heb het concentratie vermogen niet, zo douchen en dan proberen te gaan slapen.quote:
True ! Volgende week de demo, en ben echt benieuwd hoe online dit keer is, als ze dat gefixed hebben dan word het een close callquote:
Uhmm ik hou het gewoon bij FIFA, ook al is PES nog zo goed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold :
[PES 2012] #1: Nieuwe verbeteringen maar ook nieuwe fouten?
Whatevaaa, moet jij niet op de kermis zijn?quote:
Geen kermis hier hoor broheim.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Whatevaaa, moet jij niet op de kermis zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |