Die gast vindt 10-4 een goede score in crysis 2. Ik moest wel even lachen toen hij dat zei.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:32 schreef vandermar het volgende:
LOOOOL, die wings of redemption zit ik nu even een gameplay van te kijken op de xbox en echt wtf, een camper van hier tot tokyo. Zo kan ik ook wel 4 k/d krijgen.
Haha jaquote:
Link?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:32 schreef vandermar het volgende:
LOOOOL, die wings of redemption zit ik nu even een gameplay van te kijken op de xbox en echt wtf, een camper van hier tot tokyo. Zo kan ik ook wel 4 k/d krijgen.
Nee stond bij recent games, was een game met Mark of J die 86-6 gingquote:
Oh, gewoon in BO zelf.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee stond bij recent games, was een game met Mark of J die 86-6 ging
Ditquote:
Die van MW2 en BO waren het slechtste ooit, het kan alleen maar meevallen (voor de PC tenminste).quote:
Fixed. Enige wat kut is aan MW2 is; Commando, DC, OMA en Matchmaking.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die van BO was het slechtste ooit, het kan alleen maar meevallen (voor de PC tenminste).
Je vergeet geen dedicated servers, slechte anti-cheat en wat was het, maximaal 9v9? CoD4 is nog steeds het beste van alle CoDs(Ook CoD1 en CoD2) op PCquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fixed. Enige wat kut is aan MW2 is; Commando, DC, OMA en Matchmaking.
4 jaar lang dezelfde maps , de mods zijn soms wel leuk, maar cba anymore. Wel dom dat ze nog steeds dezelfde (outdated) engine gebruiken. En na 3 jaar wordt je ook ziek van alle custom mapsquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:38 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom zou je dan niet gewoon CoD4 doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |