En dat je dan ook achteraf die persoon mag zien (of niet), en dan blijkt dat het wel lekker was, maar de vrouw echt een trol was, of andersomquote:
Qwea TTquote:
En die dacht je daarmee aan te trekken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwea TTWat wilde je, alweer een TT over slank?
ik dacht dat we meer kerels moesten?!
Ja! Like : Daaamn dat was echt de lekkerste pijbeurt evah!!!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat je dan ook achteraf die persoon mag zien (of niet), en dan blijkt dat het wel lekker was, maar de vrouw echt een trol was, of andersom
Maak er dan "Daten in het donker, GloryHole editie" vanquote:
Done, daar moest ik zo hard om lachen dat dat wel een terechte TT isquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maak er dan "Daten in het donker, GloryHole editie" van
Kijk, dat doet het hem!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga John schrijvenHet is zo'n goed concept, met zoveel plotwendingen, vrouwen die onwijs goed zijn, maar echt afzichtelijk, mannen neerzetten en zeggen dat er een vrouw staat, onwijs mooie vrouwen die er niks van bakken, plastic hulpstukken, familieleden, de mogelijkheden zijn onbeperkt!
Ik wilde ook nog dieren zeggen, maar ik dacht dat zelfs familieleden lichter zou vallen in een F&F SCquote:
Een gouden vondstquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga John schrijvenHet is zo'n goed concept, met zoveel plotwendingen, vrouwen die onwijs goed zijn, maar echt afzichtelijk, mannen neerzetten en zeggen dat er een vrouw staat, onwijs mooie vrouwen die er niks van bakken, plastic hulpstukken, familieleden, de mogelijkheden zijn onbeperkt!
Dierenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog dieren zeggen, maar ik dacht dat zelfs familieleden lichter zou vallen in een F&F SC
Eerst ff zelf registrerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Want ze moet het hele stuk lopen naar jullie toe ofzo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Hoiiii![]()
Er kwam nog iemand eten, maar die is door d´r enkel gegaan. Over een uurtje eten dus pasHopelijk gaat het niet regenen.
Ze zou zelf hier heen rijden vanuit Amsterdam eigenlijk, maar dat lukt nu niet meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Want ze moet het hele stuk lopen naar jullie toe ofzo?
Owquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze zou zelf hier heen rijden vanuit Amsterdam eigenlijk, maar dat lukt nu niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |