SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hiertoe.There are only 151 Pokémon.![]()
http://img810.imageshack.us/img810/6712/eyi3l.png (copy/paste deze link)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:01 schreef Smoofie het volgende:
Wel jammer van Valve, ik had me fap papier al klaar, maar geen HL3. Gelukkig wel BF3 footage
edit: waarom doet mijn plaatje het niet
There are only 151 Pokémon.![]()
Want imgshack, dus gewoon copy paste moet je doen. Grappig plaatjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
[ http://img810.imageshack.us/img810/6712/eyi3l.png (copy/paste deze link) ]
edit: waarom doet mijn plaatje het niet
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
dank jequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:37 schreef Sjapoela het volgende:
Net even gekeken ja, mooi gedaanDe signature van de beheerder is wel iets te huge
ach verschil moet er wezen he![]()
![]()
Aids-tt!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik had even de discussie gemist, iemand beweerde dat je bij Wehkamp slechts een code kreeg en dus niet het hoesje incl CD? Is dit waar?
Heeft iemand ooit eerder gepre-orderd bij Wehkamp? 32 euro is namelijk echt niks..![]()
Never mind, last dit zojuist;
Is deze versie van het product een digitale download of krijg je een dvd-versie thuisgestuurd? (15-05-2011) , Rennnnsz , ARNHEM , 21 - 30 jaar
Op het moment kun je namelijk nergens een dvd-versie van dit spel krijgen, alleen maar een digitale download. Dus, vandaar de vraag of je, als je dit product besteld, de dvd-versie thuisgesturud krijgt wanneer het spel uitkomt.
Beantwoord deze vraag Vraag volgen
Antwoord (18-05-2011) , Moderator1
Je krijgt deze dvd-game thuis gestuurd na de releasedatum van 31 oktober 2011.
De dvd dus. Wel zo mooi.![]()
![]()
*zucht* paniekvoetbal van jullie, alsof wehkamp downloads aanbiedtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Captainp00face het volgende:
Is deze versie van het product een digitale download of krijg je een dvd-versie thuisgestuurd? (15-05-2011) , Rennnnsz , ARNHEM , 21 - 30 jaar
Op het moment kun je namelijk nergens een dvd-versie van dit spel krijgen, alleen maar een digitale download. Dus, vandaar de vraag of je, als je dit product besteld, de dvd-versie thuisgesturud krijgt wanneer het spel uitkomt.
De dvd dus. Wel zo mooi.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
idd, en ze hebben wel meer goedkope pre-order acties. Hoewel, in engeland is het vaak nog ff goedkoper, maar voor NL begrippen hebben ze wel een goede prijs ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:55 schreef rumiii het volgende:
Wel goedkoop bij wehkamp dan met hoesjeThere are only 151 Pokémon.![]()
Hoe moet ik nou weten of Wehkamp downloads verkoopt of niet? Ik bestel daar nooit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
*zucht* paniekvoetbal van jullie, alsof wehkamp downloads aanbiedt![]()
Dus wehkampquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:05 schreef Auti het volgende:
Ik heb hem liever op de releasedatum zelf.![]()
je krijgt em dus pas op 31 oktober maar 27 oktober is de release datumquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Captainp00face het volgende:
De dvd dus. Wel zo mooi.![]()
Kunnen we het Wehkamp boek sluiten? Het staat allemaal op hun site:quote:Battlefield 3 (Limited edition)
(vergelijkbaar artikel)
Releasedatum: 27 oktober 2011
47.50
32.85
Reserveer Battlefield3
Reserveer Battlefield3
Uniek bij Wehkamp: SPECACT KIT 8 multiplayer-skins voor de elite van de elite. Vergroot je customization-mogelijkheden in Battlefield3. Elke kit krijgt een extra uniform+camouflage.Pas je aan elke omgeving aan.
Het digitale uitbreidingspakket Battlefield 3: 'Back to Karkand' bevat vier legendarische kaarten uit Battlefield 2 die volledig zijn vernieuwd met fysica, destructie en beelden van Frostbite 2. Klassieke wapens en voertuigen uit Battlefield 2, unieke beloningen, nieuwe achievements/trofeeën en nog veel meer maken het pakket compleet.![]()
Ik las allemaal minder goede reviews bij wehkamp en ik heb hrm besteld bij castle gameshop voor 40 eypo's.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:10 schreef wuuht het volgende:
[..]
je krijgt em dus pas op 31 oktober maar 27 oktober is de release datum![]()
Die vraag was in mei gesteld, eerdere berichten vermelden ook gewoon dat je het spel op de dag van de release krijgt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: