en dat het niet een al te algemeen woord mag zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:41 schreef tdrone het volgende:
ah ik heb die rol die iemand anders voorstelde gevondenmaffiarol:
Voodoo Lady
Chooses one person each night.
Chooses one word each night.
The next day, if that person says the word, he/she will die.
denk dat het wel het best is dat die voodoo lady dan maar één keer elk woord mag gebruiken/ iedere persoon mag kiezen
In PM's gebeurt er wel het eeaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie heeft dan nu zijn rol verteld (buiten honkeytonk)
Of "hint".quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan niet "vote" of "maffia"
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, we zijn ineens klaarIJsdraakje, jij rekel!
Oeh, dorpsoudste is ook wakker hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, we zijn ineens klaarIJsdraakje, jij rekel!
Ik ben oud, ik heb veel slaap nodigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, dorpsoudste is ook wakker hoor.
Dan kan je wel heel makkelijke woorden doen, ik ben tegen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:41 schreef tdrone het volgende:
ah ik heb die rol die iemand anders voorstelde gevondenmaffiarol:
Voodoo Lady
Chooses one person each night.
Chooses one word each night.
The next day, if that person says the word, he/she will die.
denk dat het wel het best is dat die voodoo lady dan maar één keer elk woord mag gebruiken/ iedere persoon mag kiezen
ja en zoals anderen al zeggen zitten er veel haken en ogen aan lijkt me ook neit zo handigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan kan je wel heel makkelijke woorden doen, ik ben tegen...
Ik dacht dat het originele voorstel was dat het om 4-letter-woorden ging. Dat maakt het al lastiger, en dan iid geen "hint" oid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan kan je wel heel makkelijke woorden doen, ik ben tegen...
Denk eerder 6-letterwoorden om het haalbaar te houdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het originele voorstel was dat het om 4-letter-woorden ging. Dat maakt het al lastiger, en dan iid geen "hint" oid.
M...a...f...f...i...aquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Denk eerder 6-letterwoorden om het haalbaar te houden
Ik vind dat we het vanwege het gedoe helemaal achterwege moeten latenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Denk eerder 6-letterwoorden om het haalbaar te houden
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja niet alle 6-letterwoorden natuurlijk.
Stemquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar wel maffia
kill
moord
dood
lynch
etc...
Of de voodoomadam mag uit 4 niet te overduidelijke woorden kiezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar wel maffia
kill
moord
dood
lynch
etc...
waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet zo heel veel tijd tegenwoordig, door werk vooral, maar zal proberen een beetje actief mee te doen
PS, ik haat je
Yep! Met bananentaart dood je weinig mensen hèquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar wel maffia
kill
moord
dood
lynch
etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |