Ik ging er niet vanuit. M'n moeder die even een tafelkleed uitklopt op vakantiequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef netolk het volgende:
[..]
De S2 kan denk ik ook niet tegen zout water hoor
Dat laatste is nou toevallig ook een reden dat aardig wat mensen deze telefoon hebben gekocht.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:44 schreef Kreator het volgende:
Ik snap dat batterijgebruik en die plaatjes niet zo. Als ik gewoon een beetje internet/sms/bel gaat ie makkelijk 2 of 3 dagen mee. Dat is toch niet bijzonder ofzo.
Je moet alleen geen spelletjes gaan doen, dan issie zo leeg.
Maar daarover klagen is als klagen dat je tank zo snel leeg is als je 250 op de A1 rijdt.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat laatste is nou toevallig ook een reden dat aardig wat mensen deze telefoon hebben gekocht.
Niet echt imo.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar daarover klagen is als klagen dat je tank zo snel leeg is als je 250 op de A1 rijdt.
Dat is over algemeen wel juist volgens mij.... volgens mij hebben de meeste bezitters van dit apparaat dit ongeveer.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:25 schreef Glories het volgende:
Als ik naar mijn batterijgebruik kijk, is zo'n 40% display-verbruik, klopt dit wel?
Ja, klopt. Als ik trouwens had geweten dat het batterij verbruik zo brak was, dan had ik m wel laten liggenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:25 schreef Glories het volgende:
Als ik naar mijn batterijgebruik kijk, is zo'n 40% display-verbruik, klopt dit wel?
Ja dat klopt. Maar sommige mensen spelen echt uren op dat ding zonder op te laden. Ja dan houdt de accu het niet 1 dag vol. Hetzelfde zie ik trouwens ook gebeuren bij andere smartphones.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat laatste is nou toevallig ook een reden dat aardig wat mensen deze telefoon hebben gekocht.
Wat een debiele vergelijking. De dualcore processor zou juist energiezuiniger moeten zijn, aangezien diezelfde spellen ook op een singlecore toestel draaien.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar daarover klagen is als klagen dat je tank zo snel leeg is als je 250 op de A1 rijdt.
Er zit een FM-radio op, maar die werkt alleen met ingeplugde koptelefoon.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:49 schreef Apotheose het volgende:
hoi. even een vraagje: zit er ook een radio op, zonder dat je daarvoor op internet moet?zie t tot nu toe nergens.
hoeveel betalen jullie voor een abo?
Ach de accuduur komt tot stand door meer variabelen dan slechts de processor. Dus zo'n vergelijking die jij nu maakt is erg kort door de bocht.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een debiele vergelijking. De dualcore processor zou juist energiezuiniger moeten zijn, aangezien diezelfde spellen ook op een singlecore toestel draaien.
Sure. Maar was amoled-technologie niet zogenaamd energiezuiniger dan lcd en tft? Bovendien, als de andere variabelen gelijk zijn (zoals bij de Xperia Arc, die een betere accuduur heeft), wat blijft er dan nog over behalve amoled en de processor?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:25 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ach de accuduur komt tot stand door meer variabelen dan slechts de processor. Dus zo'n vergelijking die jij nu maakt is erg kort door de bocht.
Is het ook. Amoled-technologie is vooral zuiniger met het weergeven van de "kleur" zwart. De rest is marketing.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sure. Maar was amoled-technologie niet zogenaamd energiezuiniger dan lcd en tft?
Ik doe er van alles mee en haal de dag makkelijk. Echter speel ik geen uren spelletjes. Hooguit een half uurtje per dag.quote:Het geeft gewoon weer aan dat er, in de strijd om de beste specs op papier, weer veel te veel 'real world'-bruikbaarheid verloren gaat. Ze hadden de S2 veel beter iets dikker kunnen laten voor een grotere batterij. Grote faal, helemaal omdat het verder zo'n verdomd fijne alleskunner is. Maar wat heb je aan een apparaat dat alles kan als je van stopcontact naar stopcontact moet rennen?
Jouw keuze, is verder prima.quote:Ik denk dat het toch de Photon wordt voor mij.
Zuipt die wifi-enabler nou zoveel bij mij? Er werdt me verteld dat dit batterij bespaart omdat hij dan niet steeds wifi loopt te zoeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn batt.verbruik nadat hij +/- 2 uur van de lader is.
ok, nou das met mn huidige phone ook zo. Gebruik de muziek ook alleen met koptelefoonquote:Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
Er zit een FM-radio op, maar die werkt alleen met ingeplugde koptelefoon.
Klopt, maar je kunt 'm dan wel op de speaker zetten.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
Er zit een FM-radio op, maar die werkt alleen met ingeplugde koptelefoon.
Waarschijnlijk doet die wifi-enabler om de zoveel tijd even kijken of er een wifi in de buurt is waarmee je kan verbinden wat er dus voor zorgt dat je wifi telkens even aanstaatquote:Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zuipt die wifi-enabler nou zoveel bij mij? Er werdt me verteld dat dit batterij bespaart omdat hij dan niet steeds wifi loopt te zoeken.
Ja maar anders zoekt de SGS2 toch constant naar wifi?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:04 schreef netolk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet die wifi-enabler om de zoveel tijd even kijken of er een wifi in de buurt is waarmee je kan verbinden wat er dus voor zorgt dat je wifi telkens even aanstaat
Je kan je wifi ook gewoon uitzetten hequote:Op donderdag 1 september 2011 13:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar anders zoekt de SGS2 toch constant naar wifi?
Het vervelende is dat ik hem via internet gekocht heb (gsmweb), dus niet echt een 'vast' aanspreekpunt...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef bear87 het volgende:
Dan moeten ze er maar een betere printplaat inzetten...ik vind het flauwe smoesjes. Jij moet je telefoon gewoon kunnen gebruiken zoals men normaal een telefoon gebruikt; vochtschade na 3 weken normaal gebruik is totaal onacceptabel. Ga naar de winkel en blijf zeggen dat het een ondeugdelijk product is; je moet een telefoon in je zak kunnen vervoeren, daar moet ie tegen kunnen, en al helemaal 3 weken![]()
Gewoon blijven aanhouden, het moet niet gekker gaan worden nu![]()
En de winkel regelt het maar, of Samsung aan hen iets vergoedt dat is jouw zaak niet. Jij hebt een overeenkomst met de winkel en die zijn verplicht jou een deugdelijk product te leveren. Een telefoon met een printplaat zo dun dat ie na 3 weken broekzak vervoer vochtschade oploopt, is niet deugdelijk.
Ja maar ik wil wel dat hij thuis overschakeld op wifi.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:15 schreef netolk het volgende:
[..]
Je kan je wifi ook gewoon uitzetten he
Ja daar moet ik dan aan denken. Maar ik kijk 't nog eerst ff aan.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:16 schreef netolk het volgende:
Dan zet je je wifi dus weer aan als je thuis komt duhhh
5,3 is echt niet te doen, de dell streak is 5,0 inch en niemand vind die fijn om mee te bellen. En als tablet is het te klein.quote:
Daar zijn ze qua formaat nu echt de ondergrens van tablets mee gepasseerd.quote:
Haha ja dat klopt, hoe kleiner hoe beter en nu is de boel weer omgedraaid.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar zijn ze qua formaat nu echt de ondergrens van tablets mee gepasseerd.
Alhoewel... ik heb een tablet (Archos IT 32) die kleiner is dan m'n SGS2.
Vroegâh stond je voor lul als je met een "koelkast" rondliep terwijl iedereen een kleinere telefoon had.
Nouja, tot de s2 dan groter is denk niet meer echt lekker in je broekzakquote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt, hoe kleiner hoe beter en nu is de boel weer omgedraaid.
Dat doet ie ook hoor....quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef TJV het volgende:
Vind de s2 al niet echt lekker zitten in de broekzak. Ben bang dat ie breekt als ik een rare beweging maak.
Nee idd maar ik heb het gevoel dat dit meer voor de zakelijke markt bedoeld is, ook met die stylus e.d. Maar wie weet, misschien heeft het ook potentie voor de consumentenmarkt.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef netolk het volgende:
[..]
Nouja, tot de s2 dan groter is denk niet meer echt lekker in je broekzak
Dat valt nou ook nog wel weer meequote:
nee dan moet je echt weer een hele oude nokia oid hebben. Heb m onlangs nog als leentoestel gehad en die kon je idd letterlijk op de grond mikken en niks aan het handjequote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef netolk het volgende:
[..]
Dat valt nou ook nog wel weer mee
Maar je kan hem idd niet op de grond gooien en daarna nog verwachten er mee te kunnen bellen
Klopt, dat zijn nog eens mooie tijden...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee dan moet je echt weer een hele oude nokia oid hebben. Heb m onlangs nog als leentoestel gehad en die kon je idd letterlijk op de grond mikken en niks aan het handje
Zag je de knipoog?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef netolk het volgende:
[..]
Dat valt nou ook nog wel weer mee
Maar je kan hem idd niet op de grond gooien en daarna nog verwachten er mee te kunnen bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |