Is allemaal al gebeld, plaatselijke asiels in de omgeving ook, amivedi is ingelicht en heel veel mensen zijn al aan het zoeken. En hij is niet gechipt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:39 schreef Daniel1976 het volgende:
Even dierenambulance bellen.
Issie gechipt?
Thanks!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:33 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 zal een oogje open houden.....
Ja hoor, heb het wel eens gehad, dat ik 's nachts na een feestje een hond alleen buiten zag lopen. (vond ik toen al vreemd) En 's ochtends zag ik een oproep van dezelfde vermiste hond. Die mensen gebeld en beestje is daar in de buurt idd teruggevonden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:45 schreef kwiwi het volgende:
Komen die vermisten huisdieren überhaupt wel eens terug bij hun baas als ze niet toevallig in een asiel in de buurt terecht komen omdat iemand een "zwerfhond/kat" heeft gevonden? Kan me namelijk niet voorstellen dat mensen een hond die ze eens in een oproepje hebben gezien herkennen als er een vergelijkbare op straat rondloopt..
Je hebt nu eenmaal van die eikels in nederland die denken dat het leuk is om zo'n beest zelf te houden. Misschien kun je dat risico inperken door in de wijk van die A4'tjes met foto en vermist op te hangen. Met 20 euro beloning ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is allemaal al gebeld, plaatselijke asiels in de omgeving ook, amivedi is ingelicht en heel veel mensen zijn al aan het zoeken. En hij is niet gechipt...
Ze zijn dus al echt actief met zoekenquote:Nog niks gehoord, geen spoor van haar....ben zo bang nuen zo ontzettend verdrietig.
Ze staat op meerdere sites, MP, hondenforum, twitter, hyves, gemeld bij dierenambu, amivedi, politie, asiel etc. etc.
Posters worden opgehangen, tig mensen in die buurt aangesproken, die weten er van, wat kan je nou nog meer doen...
quote:Ze is schuw, tenminste dat bleek ze daar te zijn, bij ons thuis niet.
's avonds is ze dus ook een keer gezien, gisteravond ook nog lang lopen zoeken daar, maar echt geen spoortje...
Ze is heel bang daar en schuw.
Toen de buurman haar daar voor de deur zag en er naartoe wilde lopen ging ze er als een speer van door![]()
quote:pdate: ze is ws vrijdag gezien op de N305 richting het vliegveld Lelystad, ze liep tegen de richting in op de weg...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef Ireth het volgende:
Ze loopt NU (althans, een minuut of 10 geleden) op de oostvaardersdijk en op industrieterrein noordersluis!
Ze hebben haar!!!!!!! Mijn vriendin is nu vanaf Sneek (daar woont ze!) op weg naar Maya!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |