Je mag morgen wel komen knuffelenquote:Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat pootje van Donder op Pingoo is echt te leuk
En ik had nog wel een keer vaker willen komen knuffelen
Ja voor de gezelligheid, jij wil toch knuffelenquote:Op zondag 4 september 2011 21:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Moet je weg dan?of gewoon voor de gezelligheid
quote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja voor de gezelligheid, jij wil toch knuffelenanders ga ik wel even weg zodat je het rijk alleen hebt
Spannende dag dus morgen met Oscar en Donder. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:11 schreef Oognip het volgende:
Morgen krijgt bliksem zijn eerste inenting en chip op het asiel. Mama_mia gaat met me mee, dan gaan we meteen kijken hoe het metOscar
gaat en misschien kidnap ik hem
![]()
Donder gaat morgenmiddag verhuizenen
nee hij staat nog op de kittensite, helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:32 schreef indaha het volgende:
Ik had gisteren gekeken op de sites van de kittens en het asiel maar ik kon Oscarniet vinden, dus misschien heeft hij al een huisje.
Ik kan dus echt niet begrijpen waarom Oscar nog niet geadopteerd is he... Hij is zo mooi en zo liefquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:59 schreef indaha het volgende:
O dan heb ik niet goed gekekenen teveel gehoopt.
awww nu baal ik echt zo erg dat ik geen kittentje kan houdenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:16 schreef Oognip het volgende:
Donder zit vandaag de hele dag al aan mij vastgeplakt nu het nog kan"{
[ afbeelding ]
En deze vond ik net van Bliksem
[ afbeelding ]
Ik baal met je meequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
awww nu baal ik echt zo erg dat ik geen kittentje kan houden
Ik heb echt zo'n zwak voor kittentjes, ze zijn zo schattig en haarballigquote:
Het was net Speedy Gonzalesquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef Oognip het volgende:
Bliksem heeft iets nieuws ontdekt, hij kan van de achterkant van de krabton er af springen en dan klautert hij weer omhoog. Joe probeerde hetzelfde maar het duurde wel erg lang voor hij weer tevoorschijn kwam dus ik ben gaan kijken en weg was ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |