abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 september 2011 @ 16:41:58 #126
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101527825
Je gaat door voor de koelkast, M_M ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_101528215
Super gedaan mm O+
pi_101528283
:@

het is niet alsof het een zware taak is hoor, kittens knuffelen *;
♥ scars make us who we are ♥
pi_101528410
Nee dat niet , maar ze overtuigen dat ze zich moeten laten knuffelen vaak wel :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101529643
Ja maar dat is allemaal de verdienste van Oognip hoor, als zij niet zo hard haar best had gedaan hadden ze me echt niet zo lief gevonden :)
pi_101530740
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja maar dat is allemaal de verdienste van Oognip hoor, als zij niet zo hard haar best had gedaan hadden ze me echt niet zo lief gevonden :)
En ik heb zelf zo het idee dat ik weiniig gedaan heb, meer dat hij het zelf gedaan heeft _O-
pi_101532860
Ronde 2 ging ook goed *O* ik had 6 katten om m'n voeten toen ik eten aan het verdelen was _O- dat loopt niet echt handig kan ik je zeggen :')

Beestjes allemaal gevoerd, daarna heb ik Bliksem opgepakt (blaasblaas oh ben jij het O+) en geknuffeld terwijl hij heerlijk tegen me aan lag te spinnen *; druppeltjes gingen ook weer helemaal prima en zelfs daarna wilde hij nog wel even geaaid *O*

Ze hebben ook lekker met het laserlampje gespeeld, dat was veel leuker dan het balkon op, al vond Socks het nog wel leuk om aan het net te knagen _O-

Oognip, wil je dat ik morgen ook nog druppel? Of gewoon even kijken of ik m dan nog hoor en anders niet?
pi_101533567
Super O+
Kijken of je hem hoort en dan druppelen maar anders niet. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het nodig is maar dat moet jij maar even inschatten :)
pi_101533586
Prima, doe ik dat ^O^
pi_101533633
O'ja en het verstandigste is om eerst de kitten het vlees te geven en dan de grote ;) de grote blijven (bij mij iig) van het vlees van de kittens af
pi_101533674
Heb ik ook gedaan na het drama van vorige keer _O-

Morgen 10 uur en dan rond een uur of 2 weer en dan zijn jullie er weer voor de 3e keer?
pi_101534240
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Heb ik ook gedaan na het drama van vorige keer _O-

Morgen 10 uur en dan rond een uur of 2 weer en dan zijn jullie er weer voor de 3e keer?
Jep :)
pi_101548554
En hoe is het vanmorgen met de reservepleegmoeder? O+
pi_101548827
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:07 schreef indaha het volgende:
En hoe is het vanmorgen met de reservepleegmoeder? O+
Ik denk dat ze nog slaapt want ze reageert ook niet op sms _O-
*edit Oh niet verstuurd :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Oognip op 04-09-2011 12:51:22 ]
pi_101557454
_O- ik reageerde heul wel :+

Met de reservepleegmoeder is het goed ^O^ Bliksem doet het prima dus die hoefde niet meer gedruppeld, dus ik heb ze gewoon voer gegeven om 10 uur (na nog geen 5 uurtjes slaap :O) en even geaaid, en ben daarna nog even mijn bedje ingekropen :@

Rond 2 uur ben ik weer geweest, ik had een smsje gekregen dat ik nog even naar het pootje van Donder moest kijken, maar dat gaat heel lastig als je een kroelerig kitten op je schoot hebt O+ het is gelukt, pootje is prima, dus ik hoefde geen kittens te pesten vandaag :+

Bliksem vond me eng eng eng, blaas blaas blaas, maar toen ik m oppakte uit de bench was het toch wel erg fijn *; ik ben nog even in de vensterbank gaan zitten waar Socks en Donder elkaar lagen te wassen en met elkaar aan het spelen waren, en toen kwam Joe er ook bij. Ik dacht om te spelen, maar meneer had een ander idee en installeerde zich lekker op mijn schoot O+ en toen had ik een trio spinnende kittens naast en op me O+ O+ O+
pi_101557519
O+
pi_101566972
Ik ben een beetje geschrokken van hoe dik Donder eigenlijk is _O- hij heeft echt een dikke buik. Ik heb hem gewogen: ruim 1300 gram :X voortaan krijgen ze maar 1 of 2 keer vlees per dag want hij wordt nu wel erg dik :o
pi_101567087
Hoe oud is Donder nu dan?
En even off topic, heb je een fijn weekend gehad?
pi_101568871
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef indaha het volgende:
Hoe oud is Donder nu dan?
En even off topic, heb je een fijn weekend gehad?
9.5 week, ik denk wel iets ouder en dan valt 1300 gram op zich nog mee, maar hij heeft gewoon een dikke buik, te dik :+
pi_101569667
Donder is een dikzakje O+ maar wel een leuke :Y

overigens ben ik dit weekend echt helemaal hopeloos verliefd geworden op Joe, wat een lekker ding is dat zeg *;

en Socks was weer helemaal van het spinnen als je alleen maar binnenkomt _O-
pi_101569751
Nog even wat foto's :D
Pingoo en Joe O+

De rangorde is bepaald :Y
pi_101569768
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Donder is een dikzakje O+ maar wel een leuke :Y

overigens ben ik dit weekend echt helemaal hopeloos verliefd geworden op Joe, wat een lekker ding is dat zeg *;

en Socks was weer helemaal van het spinnen als je alleen maar binnenkomt _O-
Joe is echt geweldig he O+
pi_101569838

Wat doe je me aaaaaaan O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

* Mama_Mia smelt
pi_101569851
Wat een lieve pleegvader is Pingoo toch *;
pi_101570489
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:32 schreef Mama_Mia het volgende: