abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101405837
Er is iets mis met mijn camera, ik weet alleen nog niet wat :? wat ik wel weet is dat de foto's nu vrij waardeloos worden maar goed toch maar een shotje kittens voor jullie ;)

Joe en Bliksem spelen

Bliksem ligt bovenop Donder :D

Donder en zijn pleegvader Pingoo

Gaylord Joe _O-

Socks O+

Deze foto had zo mooi kunnen zijn als Joe niet door het beeld liep _O-

Joe ligt lekker op de kruik
pi_101406765
Flimpje van Bliksem met het laserlampje
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:44:46 #103
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_101419026
Wat een leuke foto's weer, en dat laserlichtje :D , maar Donder blijft mijn favoriet, wat een heerlijk ding is dat toch O+ O+
pi_101459928
Wat een lieverdjes weer *; en wanneer kwam het bezoek voor Donder , dat was toch deze week?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101459955
Laserlampje, wat gaaf die dingen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_101465713
Morgen komt het bezoek voor Donder :)

Laserlampjes zijn gaaf he O+
pi_101482005
Donder heeft een baasje! :D Als alles goed gaat wordt de grote kleine man woensdag opgehaald. Hij krijgt een vriend van 13 O+ en hele leuke baasjes!

Ik heb vanmorgen Joe maar weer eens gewogen: 1.7 kilo _O- echt een megakitten :D
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:28:40 #108
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_101482569
Zo wat zwaar :o!

Hoera voor Donder *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_101486478
Pingoo, Bliksem en Donder
Joe, Bliksem en Donder
Pingoo en Joe samen op schoot Joe was wel een klein beetje vervelend
Donder

Hoopje kittens O+
pi_101488220
Gotver ;(
Ik heb net het gastgezin waar Oscar verbleef gevraagd hoe het met Oscar is. Hij is nog steeds niet geadopteerd en zit in het asiel :(
pi_101488836
Een huisje voor Donder! *O*

Meh wat naar van Oscar. En dat voor zo'n mooi katertje. :{
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_101495357
Was Oscar al 16 weken dan dat hij in het asiel zit? :{ hopelijk komen er nu meer mensen kijken en krijgt hij alsnog snel een huisje *;
♥ scars make us who we are ♥
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:59:59 #113
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_101496091
Bleh en Oscar is toch zon droppie!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_101496314
Yeah een baasje voor Donder *O*

O is Oscar al zo oud dat hij daar niet kon bliiven dan, maar wat Mama Mia zegt in het asiel komen meer mensen hij krijgt vast snel een huisje :*
pi_101498559
Oscar is nog geen 16 weken maar twee weken na de tweede enting gaan ze tegenwoordig naar het asiel. en het speelde mee dat er privé in dat gastgezin een en ander gaande is, daar zijn nu alle kittens weg.
Ik vind het wel echt jammer want ik heb het gezin gezegd dat mocht het om een of andere reden niet gaan, hij welkom bij mij was...
pi_101502180
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:14 schreef Oognip het volgende:
Oscar is nog geen 16 weken maar twee weken na de tweede enting gaan ze tegenwoordig naar het asiel. en het speelde mee dat er privé in dat gastgezin een en ander gaande is, daar zijn nu alle kittens weg.
Ik vind het wel echt jammer want ik heb het gezin gezegd dat mocht het om een of andere reden niet gaan, hij welkom bij mij was...
Dat is wel raar dan dat ze hem dan niet terug naar jou hebben laten gaan, terwijl je het aangeboden hebt.
pi_101503123
-O- dat is balen Oognip :(

hoe is het nu verder met de kittens?

waar zet je trouwens het neusdruppelspul neer?
pi_101512165
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef Mama_Mia het volgende:
-O- dat is balen Oognip :(

hoe is het nu verder met de kittens?

waar zet je trouwens het neusdruppelspul neer?
Goed :Y eigenlijk niks bijzonders te melden :P
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2011 @ 01:37:49 #119
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_101516930
Wat is Joe ook een schatje! Bliksem trouwens ook. (Eigenlijk allemaal O+ )
Wat enorm sneu van Oscar. -O-
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_101517702
Ik mag morgen en zondag kittens pesten *O*

nouja, knuffelen, voor zover dat wil, ik hoef alleen Bliksem met neusdruppels te pesten.

Spannende verhalen van mijn wilde achtervolgingen door huize Oognip komen zondag, en eventuele battle scars zullen gedocumenteerd worden ^O^ :+

mocht het inderdaad niet meer hoeven Oognip sms dan maar even, ik las namelijk je SMS net pas _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door Mama_Mia op 03-09-2011 02:32:12 ]
pi_101519949
Wat een leuk werkje heb je geregeld voor het weekend :P en we willen uiteraard een uitgebreid verslag van je avonturen :*
pi_101520200
En ik heb eindelijk weer een vrij weekend en kan even lekker weg *O* daar heb ik echt veel zin in, hoe leuk de kittens ook zijn.
Thanks mm :*
pi_101520320
Veel plezier en geniet ervan Oognip :*
pi_101527553
Ronde 1!

Bliksem was gewoon losgelaten omdat druppelen niet persé meer hoefde tenzij je hem duidelijk kon horen. Toen ik binnenkwam was hij even niet zo blij, maar nestelde zich vervolgens in het mandje bij de balkondeur. Toen ik op de bank ging zitten er vlak bij, dook hij even half onder de bank, maar het was toch lekkerder in de zon. Dus tien seconden later ligt Bliksem lekker in zijn mandje, en dan komt er ineens een hand naar beneden :o ! Maar hee, die hand kan kriebelen en dat is toch wel errug lekker *; spinspinspin en oppakken was geen probleem. Druppeltjes zaten er zo in en vervolgens bleef Blikkie gewoon lekker in de kamer zitten O+

Kittens gevoerd en vervolgens kwam het tweede big smile moment van de dag, Joe wou mij toch wel eens onderzoeken O+ dat motortje ging ook aan en toen Donder en Socks ook mee gingen spinnen was het kwartet compleet O+ *O* Alle kittens zijn gekriebeld en geaaid O+

Ik weet niet of het aan het weer lag, maar ik mocht zelfs Luna haar buikje aaien :o normaal mag ik eens 2 aaitjes geven over haar koppie en dan is het wel klaar, maar nu mocht ik haar heel lang aaien en kreeg ik zelfs likjes van haar (ook van Bliksem trouwens *; *O*)

Om 7 uur is ronde 2 *)
pi_101527660
Goed gedaan ^O^ en door naar de 2e ronde *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')