Ronde 1!
Bliksem was gewoon losgelaten omdat druppelen niet persé meer hoefde tenzij je hem duidelijk kon horen. Toen ik binnenkwam was hij even niet zo blij, maar nestelde zich vervolgens in het mandje bij de balkondeur. Toen ik op de bank ging zitten er vlak bij, dook hij even half onder de bank, maar het was toch lekkerder in de zon. Dus tien seconden later ligt Bliksem lekker in zijn mandje, en dan komt er ineens een hand naar beneden

! Maar hee, die hand kan kriebelen en dat is toch wel errug lekker

spinspinspin en oppakken was geen probleem. Druppeltjes zaten er zo in en vervolgens bleef Blikkie gewoon lekker in de kamer zitten

Kittens gevoerd en vervolgens kwam het tweede big smile moment van de dag, Joe wou mij toch wel eens onderzoeken

dat motortje ging ook aan en toen Donder en Socks ook mee gingen spinnen was het kwartet compleet

Alle kittens zijn gekriebeld en geaaid

Ik weet niet of het aan het weer lag, maar ik mocht zelfs Luna haar buikje aaien

normaal mag ik eens 2 aaitjes geven over haar koppie en dan is het wel klaar, maar nu mocht ik haar heel lang aaien en kreeg ik zelfs likjes van haar (ook van Bliksem trouwens

)
Om 7 uur is ronde 2