Nope.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:40 schreef Hooidraad het volgende:
Dalando, hoef je nu niet meer zoveel seconden te wachten om te posten?
Dat hebben we ondertussen wel gemerkt jaquote:
Netjens.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Elektrische Stratocaster, Elektrische Telecaster, Semi-Akoestische Yamaha, Akoestische Yamaha, en een Bass
Waddisernouweer?quote:
Heb je ¤20 of ¤40?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
dat betekent dat ik dat ook wel wil
tuurlijk ik moest fappenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:50 schreef TheFamousMan het volgende:
En ik ben de laatste over in TC
ik gebreke me kk oneus kk lamal kk hoerenzoon die je bentquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:46 schreef Dalando het volgende:
Bruine spamslet, wat doe jij hier nog?
het staat er toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik gebreke me kk oneus kk lamal kk hoerenzoon
dag zeik im gisteren ook tegen je moer typen ze me pik aan het bewonderen wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
het staat er toch?
[ afbeelding ]
Oh gossie!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:53 schreef Hooidraad het volgende:
Ik had een nieuwe baan, maar mijn nieuwe werkgever was er nog niet.
Toen had ik er een paar uur op zitten en ging naar een andere ruimte, en daar zat ze met een peuk tussen d'r vingers. Ik zei dat ik wel gewone werktijden wilde (9 tot 17) maar ze begon me keihard uit te lachen. Als het werk klaar was dan was het pas tijd om naar huis te gaan en niet vroeger.
En toen was ik ook nog iets vergeten te doen ofzo en dat moest ik ook allemaal maar zelf uitzoeken. Als ik er tegenin wilde gaan begon ze weer keihard te lachen. Maar ik durfde er niet te erg tegenin te gaan want ik wilde niet mijn baan kwijt.
Einde.
dus jij neukt met dooie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
dag zeik im gisteren ook tegen je moer typen ze me pik aan het bewonderen was
Dat komt door die FOK!-documentaire, daarin rookt yvonne ook de hele tijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh gossie!het ligt aan de sigaret, niet roken. [ afbeelding ]
Wij tweeën verenigd in een TT. Vader en zoon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Godsepleuris, ik lees de TT nu pas![]()
![]()
Ik raak ontroerd vader, als je m'n tranen kon zien, welk een emotiequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wij tweeën verenigd in een TT. Vader en zoon.
quote:
nope- noemen v etiket het voor mij aanvragen , aflas ik zelf een topic massaal krijg ik rock alleen maar kut reacties :pquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
Nog steeds geen tag gekregen, Nectar?
Ook wel logisch, of niet? Echter zou het wel leuk zijn om jou met een tag zoals "Putjesschepper" te zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
nope- noemen v etiket het voor mij aanvragen , aflas ik zelf een topic massaal krijg ik rock alleen maar kut reacties :p
ja idd zon minachtende kk titelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 05:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ook wel logisch, of niet? Echter zou het wel leuk zijn om jou met een tag zoals "Putjesschepper" te zien.
Maar dan ben je wel de enige die er één heeft.quote:
ja dat is waar, naja we kijken morgen wel ik ga slapen. Laterquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 05:04 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel de enige die er één heeft.
Trustenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 05:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja dat is waar, naja we kijken morgen wel ik ga slapen. Later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |