Sorry ik moest iets erbij doen om de saaiheid te vergeten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slecht verhaal, slappe teksten. 3/10.
hoe heb jij nou gereageerd dan op hun gekanker? want het riekt hier naar een beta malequote:
'je moet zelf je bek houden' (met een grappig stemmetje)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:45 schreef Convict het volgende:
[..]
hoe heb jij nou gereageerd dan op hun gekanker? want het riekt hier naar een beta male
Volgende keer beter je best doen. Op deze manier heeft het geen zin. Je doet er niemand een plezier mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry ik moest iets erbij doen om de saaiheid te vergeten.
Blijf jezelf zeggen dat het beter dan niks is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry dat ik ook wel eens gefriendzoned wordt...
Vind ze niet leuk meer. Vond er eentje leuk kan ik goed mee praten (meestal dan als het 1op1 is) maar die keek me niet eens aan. De rest zijn gewoon trollen die erbij zitten. (op 1 na maar die heeft al een vriendje)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Blijf jezelf zeggen dat het beter dan niks is.
Ja, die snap ik ook niet eerlijk gezegd.quote:
Wauw biogarde in mijn topicquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die snap ik ook niet eerlijk gezegd.
Cockblock/friendzone alert whoop whoop.
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vind ze niet leuk meer. Vond er eentje leuk kan ik goed mee praten (meestal dan als het 1op1 is) maar die keek me niet eens aan. De rest zijn gewoon trollen die erbij zitten. (op 1 na maar die heeft al een vriendje)
Ik heb toch al gepost dat jullie gelijk hadden of zijn jullie blind geworden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lees nou maar wat de man zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |