Terecht!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:13 schreef PierreTT het volgende:
En daarbij,ik moest bij je nickname denken aan de Nurburgring,dat zijn alvast veel pluspunten
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:22 schreef vandermar het volgende:
Welke goldgun zal ik nemen?
Suggesties?
Vind je dat fijn dan? Ik heb dat in die offline modus wel eens gedaan tegen bots. Vond er geen klap aan, zo'n groot stuk glimmend metaal waardoor je verder niks meer ziet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:22 schreef vandermar het volgende:
Suggesties?
Goldguns zijn douchebag achtig en vind ik leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Vind je dat fijn dan? Ik heb dat in die offline modus wel eens gedaan tegen bots. Vond er geen klap aan, zo'n groot stuk glimmend metaal waardoor je verder niks meer ziet.
Ik zou als ik jou was je COD credits doneren aan Giro 555 voor alle arme mensen zonder eten in Afrika.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:22 schreef vandermar het volgende:
Suggesties?
Commando.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goldguns zijn douchebag achtig en vind ik leukwelke zal ik nu nemen?
Ik vind Afrika eerlijk gezegd een bodemloze put dus die optie valt af.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was je COD credits doneren aan Giro 555 voor alle arme mensen zonder eten in Afrika.
Puike keuze, die had ik nog niet.quote:
Ook een fijn wapen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Afrika eerlijk gezegd een bodemloze put dus die optie valt af.
[..]
Puike keuze, die had ik nog niet.
Gaat nog wel weer over vrees ikquote:
Wie?quote:
Ik.quote:
Je kan volgens mij niet eens prestigen daarbij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Vind je dat fijn dan? Ik heb dat in die offline modus wel eens gedaan tegen bots. Vond er geen klap aan, zo'n groot stuk glimmend metaal waardoor je verder niks meer ziet.
Nee, klopt. Maar je hebt wel alle wapens en camo tot je beschikking. Speel het heel af en toe alleen, voornamelijk na een avondje feesten en soms met vrienden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet eens prestigen daarbij.
Aah zie het al, sorry even overheen gelezen. How's life in grunn?quote:
Oke kan wel dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar je hebt wel alle wapens en camo tot je beschikking. Speel het heel af en toe alleen, voornamelijk na een avondje feesten en soms met vrienden.
Ja goed. Woon overigens vlakbij grunn, onder de rook van, zeg maar. Maar goed, zit lekker met laptop in de zon. Zometeen maar eens verder gaan waar ik vannacht gestopt ben en dan even frietjes bakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Aah zie het al, sorry even overheen gelezen. How's life in grunn?
Hm.. minder. Maar het is voor de toekomstquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
Jij hebt tenminste zon. Ik zit hier weg te kwijnen in m'n studieboeken.
Lees ergens dat die man een stadionverbod krijgt. De scheids zit trouwens fout, scootmobiel kwam van rechts.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FC Oss fan valt scheidsrechter aan met scootmobiel
En zo zie je maar hoe gevaarlijke shit hier in Oss is.
Gevaarlijk jeweet.. O dubbel S
Eens! Eindelijk eens een normale userquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop