Haha, alleen maar kutusers gehad dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eens! Eindelijk eens een normale useren dan zeggen dat wij niet openstaan voor nieuwe mensen!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was je COD credits doneren aan Giro 555 voor alle arme mensen zonder eten in Afrika.
Man waar zal ik beginnen? Het begon met Rossdale,toen Dr.Pringles,toen Michhas,Soldmayor en ga zo maar doorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, alleen maar kutusers gehad dan?
Hm.. allemaal onbekenden voor mij. Maar ik ga want ik hoor bier roepen en friet. Kom vanavond nog wel even langs.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man waar zal ik beginnen? Het begon met Rossdale,toen Dr.Pringles,toen Michhas,Soldmayor en ga zo maar door
STFU!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man waar zal ik beginnen? Het begon met Rossdale,toen Dr.Pringles,toen Michhas,Soldmayor en ga zo maar door
Hij zegt friet!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm.. allemaal onbekenden voor mij. Maar ik ga want ik hoor bier roepen en friet. Kom vanavond nog wel even langs.
Is dat positief?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij zegt friet!
Instant-Rossdale-approval
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij zegt friet!
Instant-Rossdale-approval
Ik had je gisteren nodig Pietermans.. Ik had een Geer clantag, maar Michhas als Goor was het toch niet niet helemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had je gisteren nodig Pietermans.. Ik had een Geer clantag, maar Michhas als Goor was het toch niet niet helemaal.Hohohooooo wat een vreselijke opmerking hohooo... ben de afgelopen dagen even bezig met mijn vriendin,ben er zondag weer.Doen wij de Geer en Goor actie,complete lobby's gekmaken hohohooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Mooi.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze noemen me hier de stamoudste, dus ik denk het wel
Ken ik niet. Is dat slecht?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Speel je soms ook Minecraft, Robbert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:32 schreef Fsmxi het volgende:
Starcraft 2
te veel spleetogen, come to the xbox live sensationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:32 schreef Fsmxi het volgende:
Starcraft 2
Al tijden niet meer met jou COD gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Die trap op 1:38.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_slow_motion.html
vermaak
Met vocals nog beterquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:45 schreef Michhas het volgende:
Nicklas en Michhas op de vocals
No homo
Dit blijft toch wel de vetste, van het vetste albumquote:
Ken je deze nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat soort shit luisterde ik op de basisschool altijd, net als deze:
Nostalgie
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat soort shit luisterde ik op de basisschool altijd, net als deze:
Nostalgie
Yepquote:
Ik luister ze nog steeds af en toequote:
Die 'NIGGER WHAT' in Poppin' them thangs is echt epischquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iets mindere nostalgie maar lekkere beat :
Hell yeahquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die 'NIGGER WHAT' in Poppin' them thangs is echt episch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |