F*ck, waar ook Groningen moet voetballen vanavond!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:49 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom staat eredivisie niet op fromsport :S
Dat was overduidelijk deze.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:49 schreef RingBewoner het volgende:
Heey, wie weet kunnen jullie mij helpen! Ik luisterde gisteren Slam!FM en hoorde reclame van The Partysquad voor een of ander programma dat zij gaan presenteren. Op de achtergrond hoorde je een nummer dat een paar jaar terug hartstikke populair was, ook wel een bekende DJ. Welk nummer was dat?
Kan ik niet meer vinden. Het klonk een beetje als:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je misschien de reclame opzoeken?
does not work for me :Squote:
Infinity?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan ik niet meer vinden. Het klonk een beetje als:
Tada, tadadada, tadam.......Pierrieerieirerieie.
Haha, wel tof dat je gaat zoekenquote:
Ik vond dat Infinity toch vrij veel op jouw beschrijving leekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, wel tof dat je gaat zoeken. Maar nee, is redelijk oud nummer denk wel ergens richting 2005 maar nog ouder zou ook kunnen. Het licht ook gewoon op het puntje van mijn tong. Dit is zo frustrerend.
Hmm, misschien een legale stream op Eredivisielive.nl proberen dan? Dat is denk ik de enige optie.quote:
Streams? Sopcast.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hmm, misschien een legale stream op Eredivisielive.nl proberen dan? Dat is denk ik de enige optie.
haha heldquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:13 schreef RingBewoner het volgende:
Heb de partysquad maar even een tweet gestuurd. Eens kijken hoe aardig die lui zijn.
Haha hoezo? Ik hoop dat ze zelf weten welk nummer ze gebruiken. Komt bij, paar jaar geleden op een bedrijfsfeest waar ik toen nog werkte heb ik nog met ze gesproken toen ze klaar waren met optreden.quote:
FS start de SC2 op, jwtz!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:15 schreef Bozz187 het volgende:
wooow check xbox.
rossdale doet crysis 2 en stoma doet mw 2 WTF!!!!
Dit is een van de voortekenen van de apocalyps.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:15 schreef Bozz187 het volgende:
wooow check xbox.
rossdale doet crysis 2 en stoma doet mw 2 WTF!!!!
ja echtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit is een van de voortekenen van de apocalyps.
beste plaat ooit van hem !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |