Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel me weer oud....
Mensen nog met napster gewerkt dan?
[ afbeelding ]
Napster, KaZaa, Beatshare, Limewire, Ares, Frostwire.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel me weer oud....
[ afbeelding ]
Ja man! Fijn allemaal cds maken voor mensen, en gewoon 10 gulden vragen toen nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel me weer oud....
[ afbeelding ]
quote:
Wel beter,quote:
Wat is jouw smaak?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wel beter,maar niet mijn smaak.
Eigenlijk alles, behalve zooi die ik associeer met belachelijke subculturen.quote:
Hij is sowieso een baasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wel deze versie.De original is ook heerlijk.
quote:
Hahahaha die reactie daaronderquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wel deze versie.De original is ook heerlijk.
quote:To whom it may concern
This is a good song.
Adolf Hitler
Kan je misschien de reclame opzoeken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:49 schreef RingBewoner het volgende:
Heey, wie weet kunnen jullie mij helpen! Ik luisterde gisteren Slam!FM en hoorde reclame van The Partysquad voor een of ander programma dat zij gaan presenteren. Op de achtergrond hoorde je een nummer dat een paar jaar terug hartstikke populair was, ook wel een bekende DJ. Welk nummer was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |