Dat wisten ze toch alquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok hara onschuldig. Dat vind de maffia vast fijn om te weten, dat niemand haar gaat verdenken.
De mafia wist dat allang, jij was de enige die het niet door heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok hara onschuldig. Dat vind de maffia vast fijn om te weten, dat niemand haar gaat verdenken.
Bewijst dat dan dat ik geen maffia benquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De mafia wist dat allang, jij was de enige die het niet door heeft.
Of het is tactiek...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bewijst dat dan dat ik geen maffia ben?
.
En dan aan de SL gaan vertellen dat iemand zijn rol gestuurd heeft?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
Mafia aan het bedenken welke rollen ze gaan claimen? Een tip: claim geen rechercheur, die is dood.
Ik claim durp.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
Mafia aan het bedenken welke rollen ze gaan claimen? Een tip: claim geen rechercheur, die is dood.
Dat kan nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Dat kan alleen in Epicmafia, niet hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag rollen claimen, hoor. Ook je eigen. Zo speelden we altijd, ALTIJD.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En dan aan de SL gaan vertellen dat iemand zijn rol gestuurd heeft?
Of alle maffia zijn zo traag van begrip en hebben daarom geen kill ingestuurdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik heb gedronkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of alle maffia zijn zo traag van begrip en hebben daarom geen kill ingestuurd
Maar hoe kan ík daar zeker van zijn?quote:
Dit is van way before Epicmafia. Je mag elke rol claimen die je wil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat kan niet
[..]
Dat kan alleen in Epicmafia, niet hier
Twee glazen appelsapquote:
Sinds honkey doodvermoord is, weet ik niet wat ik wel en niet mag zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag rollen claimen, hoor. Ook je eigen. Zo speelden we altijd, ALTIJD.
Oh, dit is pas mijn tweede potjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is van way before Epicmafia. Je mag elke rol claimen die je wil.
Omdat het zo is, omdat er nog geen hints duidelijk naar mij verwijzen, omdat ik steeds op maffia gestemd heb, en omdat ik gewoon geen maffia ben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe kan ík daar zeker van zijn?
* IJsdraakje is confused
Is "doodvermoord" niet wat dubbelop?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Sinds honkey doodvermoord is, weet ik niet wat ik wel en niet mag zeggen
Dat is FOK!squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Is "doodvermoord" niet wat dubbelop?
Goed punt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat het zo is, omdat er nog geen hints duidelijk naar mij verwijzen, omdat ik steeds op maffia gestemd heb, en omdat ik gewoon geen maffia ben.
Hoe dat nou met honkey zat, ben ik eigenlijk nog steeds niet achter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Sinds honkey doodvermoord is, weet ik niet wat ik wel en niet mag zeggen
Anderszijds - maffia beweert ook dorp te zijn. Zou wat zijn dat die geslacht worden voor liegen over hun rol, dan zijn we snel klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |