SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
'Wat zijn de regels?'
-Aanmelden om mee te doen kan tot en met (tot nog toe onbekend!)
-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 0% gewijzigd door DaMart op 25-08-2011 20:55:56 ]
zoals ik al zei, als je het binnen 48 uur niet kan heb je eigenlijk geen tijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:57 schreef Rockfire het volgende:
Ik ben voor inkorten van de tijd 5 dagen is wel erg veel. 3 dagen lijkt mij nog steeds ruim zat
Vijf dagen per ronde is wel wat veel, inderdaad. Twee of drie dagen zou voldoende moeten zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
zoals ik al zei, als je het binnen 48 uur niet kan heb je eigenlijk geen tijd
Je moet wel een klein beetje buffer houden. Stel dat de ene persoon overdag werkt en de ander 's avonds, dan zal het mogelijk niet heel snel gaan. Maar 5 dagen is wel heel veel, daarom lijkt me die 3 dagen die wordfeud ook hanteert primaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
zoals ik al zei, als je het binnen 48 uur niet kan heb je eigenlijk geen tijd
Da's idd waarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je moet wel een klein beetje buffer houden. Stel dat de ene persoon overdag werkt en de ander 's avonds, dan zal het mogelijk niet heel snel gaan. Maar 5 dagen is wel heel veel, daarom lijkt me die 3 dagen die wordfeud ook hanteert prima
Ik wil er ook wel bij, wordfeudnick is droplul.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:21 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb nu ook Wordfeud: Mijn username is Klipnap . Kan ik ook in de OP?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:21 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb nu ook Wordfeud: Mijn username is Klipnap . Kan ik ook in de OP?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:34 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel bij, wordfeudnick is droplul.
Hopelijk begint ronde 4 snel, het voelt als een eeuwigheid geleden dat ik me aanmeldde.
Allen toegevoegdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik had in het vorige topic ook al gevraagd of ik in de OP mag, of mee mag doen met de competitie.
Wordfreudnick is Lonaa.
Nu mag jij eventuele andere mensen ook toevoegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:00 schreef Siegfried het volgende:
Ik had m'n username-change ook al doorgegeven, maar heb em nu ook in de OP maar even aangepast.
*wijst naar Siegfriedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:14 schreef lynda het volgende:
Wil iemand (:P) dan in de OP lynda veranderen in Lynda1486?
Aangepastquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:14 schreef lynda het volgende:
Wil iemand (:P) dan in de OP lynda veranderen in Lynda1486?
Oeps, ik had er blijkbaar een lock opgegooidquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nu mag jij eventuele andere mensen ook toevoegen
Volgens mij gaat dat automatisch als crew een post aanpastquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:47 schreef Siegfried het volgende:
Oeps, ik had er blijkbaar een lock opgegooid
Klopt ja. Dat is automatisch aangevinkt. Maar heb em er dus weer vanaf gehaald.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat automatisch als crew een post aanpast
Dan ga jij door lijkt mequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef DaMart het volgende:
Deadline voor ronde 3 is voorbij, en ik wacht al 53 uur op de vakantievierende Ayca, dus wedstrijdleiding hoe gaat dit nu verder?.
Na 5 dagen win je pas (120 uur), toch iBenny?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef DaMart het volgende:
Deadline voor ronde 3 is voorbij, en ik wacht al 53 uur op de vakantievierende Ayca, dus wedstrijdleiding hoe gaat dit nu verder?.
Mja, ergens vind ik het wel lullig om dan door te gaan omdat iemand op vakantie weinig tijd heeft om te spelen, maar goed, ik heb gisteren nog een chatbericht gestuurd met de melding dat vandaag de deadline was, en ik heb daar geen reactie op gekregen. Ik denk dat Ayca al vakantievierend dus gewoon niet aan WF toe is gekomenquote:
Meedoen aan een competitie en dan lekker op vakantie gaan en niets meer laten horen is ook lulligquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ergens vind ik het wel lullig om dan door te gaan omdat iemand op vakantie weinig tijd heeft om te spelen, ....
Mja, dan ben jij gewoon door. Anders verplaatst het zich ook door naar de volgende ronde en dat lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ergens vind ik het wel lullig om dan door te gaan omdat iemand op vakantie weinig tijd heeft om te spelen, maar goed, ik heb gisteren nog een chatbericht gestuurd met de melding dat vandaag de deadline was, en ik heb daar geen reactie op gekregen. Ik denk dat Ayca al vakantievierend dus gewoon niet aan WF toe is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |